درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:46   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25725صفحه نخست » دوشنبه، 15 شهریور 1395 - 09:13
تقویم روز ارتباطات/ نویسنده «راهها به کجا ختم می شوند» و مبتکر روش نوینی در روزنامه نگاری
«ماریو مونته فورته تولدو Mario Monteforte Toledo» داستان نگار شهیر گواتمالایی و یکی از نویسندگان بزرگ قرن 20 در زبان اسپانیایی چهارم سپتامبر 2003 در 92 سالگی دیده از جهان فرو بست. وی 15 سپتامبر 1911 به دنیا آمده بود. معروفترین داستان او «راهها به کجا ختم می شوند» عنوان دارد که برپایه آن فیلم سینمایی پُربیننده ای هم ساخته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «ماریو مونته فورته تولدو Mario Monteforte Toledo» داستان نگار شهیر گواتمالایی و یکی از نویسندگان بزرگ قرن 20 در زبان اسپانیایی چهارم سپتامبر 2003 در 92 سالگی دیده از جهان فرو بست. وی 15 سپتامبر 1911 به دنیا آمده بود. معروفترین داستان او «راهها به کجا ختم می شوند» عنوان دارد که برپایه آن فیلم سینمایی پُربیننده ای هم ساخته شده است.


بیشتر داستانها و نمایشنامه های «مونته فورته» زمینه سیاسی و انتقادی در حمایت از مردم (توده ها) دارد. «مونته فورته» پس از درنظرگرفتن موضوع هر داستان به میان مردم مربوط به سوژه می رفت و مدتی را میان آنان زندگی می کرد تا نوشته او انعکاس واقعیات باشد. همچنین از او چندین رساله درباره حکومت، دمکراسی، احزاب، روزنامه نگاری و سازمانهای بین المللی برجای مانده است. روش پیشنهادی وی برای روزنامه نگاری از دهه یکم قرن 21 در رسانه های کشورهای صنعتی که دارند مخاطب از دست می دهند به اجرا گذاشته شده است.


گواتمالائی ها که اورا منعکس کننده دشواری های خود می دانستند، نظر به اعتمادی که به وی داشتند در دهه 1940 به نمایندگی خود به پارلمان فرستادند که در آنجا رئیس مجلس شد. بعدا دولت گواتمالا (همان دولتی که با کودتایی نظیر براندازی 28 امُرداد ساقط شد) وی را به نمایندگی از خود به سازمان ملل فرستاد و نطق های ضد امپریالیستی او در اینجا معروفند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد