درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25717صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 13 شهریور 1395 - 09:21
نقش روابط عمومی ها در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی
سیدعبدالله میرحسینی - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- قانون اساسی، برترین سند قانونگذاری و مدیریت هر کشوری است.بدیهی است که این قانون یگانه در جمهوری اسلامی ایران نیز واجد ارزش و اعتبارویژه ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  قانون اساسی، برترین سند قانونگذاری و مدیریت هر کشوری است.بدیهی است که این قانون یگانه در جمهوری اسلامی ایران نیز واجد ارزش و اعتبارویژه ای است.

 

مطابق مندرجات قانون اساسی، رهبری در ساختار جمهوری اسلامی ایران نقش های متنوع و برجسته ای را بر عهده دارد. از جمله نقش های رهبری ، طراحی سیاستهای کلی حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران است که در اصل 110 قانون اساسی بطور مستقل بدان اشاره شده است.

 

 مطابق این اصل که به وظایف‌ و اختیارات‌ رهبری پرداخته است،تعیین‌ سیاست‌های کلی‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران (پس‌ از مشورت‌ با مجمع تشخیص‌ مصلحت‌ نظام ) و نظارت‌ بر حسن‌ اجرای‌ سیاست‌های‌ کلی‌ نظام از جمله وظایف رهبری است که در صدر وظایف و اختیارات گنجانده شده است. قطعا با چنین پشتوانه قانونی است که رهبری به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در تاریخ 29/11/1392 پرداخته است.از زمان آغاز ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، حدود 27 ماه گذشته است.

 

در طی این مدت، فضای رسانه ای و گفتمانی ویژه ای در کشور شکل گرفت و خوشبختانه امروز گفتمان اقتصاد مقاومتی، یک گفتمان پرحجم و پهن پیکری شده است.در بند 21 سیاست های ابلاغی، "تعیین ابعاد اقتصاد مقاومتی و گفتمان سازی آن به ویژه در محیط های علمی وآموزشی و رسانه ای و تبدیل آن به گفتمان فراگیر و رایج ملی"، بعنوان یک مولفه مهم مورد تاکید قرار گرفته است.

 

در چنین شرایطی، انتظار می رود بخش های متنوع رسانه ای و همه تریبون های کشور سهم شایسته خویش را در ایفای این وظیفه سترگ بجای آورند. تردیدی نیست که روابط عمومی ها نیز بعنوان پیش خوان و دروازه های رسانه ای، در تحقق این مهم نقشی انحصاری و یگانه بر عهده دارند و دقیقا بواسطه چنین جایگاهی، باید انتظار داشت این پازل مهم، در گفتمان سازی رسانه ای، نقش آفرینی شایسته خویش را ایفاء نمایند.

 

کارکرد روابط عمومی ها در این خصوص اگرچه ستودنی است اما با وضع مطلوب و شایسته فاصله دارد. انتظار می رود اکنون که همه قوا و بطور خاص قوه مجریه و دولت تدبیر و امید اهتمام وافری بر اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی نهاده است، روابط عمومی ها نیز تمام جد و جهد خویش را برای گفتمان سازی رسانه ای آنچه که رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران،ابلاغ نموده اند، بکار برند.تعریف یا بازتعریف نقش روابط عمومی ها در تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، نیاز مهم اکنون است که می توان از جامعه روابط عمومی کشور مطالبه نمود و خوشبختانه می توان امیدوار بود که با توانمندی های عظیم موجود در نیروهای انسانی کارآمد روابط عمومی های کشور، این مطالبه بخوبی محقق گردد.
با امید آن روز و به امید سربلندی و موفقیت ایران عزیز
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد