درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:31   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2570صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 25 بهمن 1391 - 16:40
عناصر مهم تبادل آنلاین روابط عمومی به قلم میلر، کارشناس برجسته رسانه های اجتماعی
  

عناصر مهم تبادل آنلاین روابط عمومی
میراندا میلر، کارشناس برجسته رسانه های اجتماعی


شارا، زهرا بابازادگان- مطمئن شوید که تبادل شما دارای عناصر زیر است تا متمایز از دیگران باشد:
خط موضوع توصیفی، روشن - چه از طریق ایمیل، پیام های اجتماعی و یا غیره، از اولین فرصت برای جلب توجه خواننده استفاده کنید.
مقدمه، ارزش منحصر به فرد شما را بیان می کند. در حالت ایده آل، یک یا دو جمله مقدمه به خواننده خواهد گفت که شما که هستید، به چه دلیل شما یک منبع ارزشمند اطلاعاتی برای مخاطبان خود می باشید و چه چیزی برای ارایه در فهرست محتوا دارید.
شرح واضحی از ایده، بینش و یا ارایه اطلاعات تان. به خواننده نشان دهید که چگونه فکر می کنید. این جا محل مناسبی برای توقف و یا مبهم بودن نیست.
به چند مورد که ممکن است به روزنامه نگار/ وبلاگ نویس کمک کند تا شما را به عنوان یک منبع قبل از سایر منابع انتخاب کند لینک دهید. این ممکن است شامل یک حساب کاربری محبوب رسانه های اجتماعی، مقاله ای در یکی دیگر از مطالب که در آن شما برجسته شده بودید و یا مثلا یک ویدیو از تعامل گفتاری در یک موضوع مرتبط باشد.
دسترسی به پژوهش اصلی و یا هر چیز دیگری که شما به آن رجوع می کنید. هیچ چیز آزار دهنده تر از این وجود ندارد که شرکتی به یک روزنامه نگار مصاحبه ای بر اساس گزارشی ارایه دهد که باید به آن از طریق فرم ثبت نام آنلاین دسترسی یابند. فقط مدرک را ارسال کنید، آنها نمی خواهند در فهرست پستی شما باشند.
بهترین اطلاعات تماس برای ترتیب دادن یک مصاحبه، پست مهمان یا فرصت های تبلیغاتی دیگر. به طرز شگفت انگیزی، بسیاری از شرکت هایی که اخبار را منتشر می کنند هنوز مایل به مصاحبه برای بحث در مورد آن نیستند. در دسترس قرار دادن فردی برای انجام یک مکالمه تلفنی 15 دقیقه ای ممکن است به شخصی که دارید با آن تبادل می کنید دلیل قانع کننده ای بدهد که تصمیم او را برای ادامه دادن و همراهی با شما تحت تاثیر قرار دهد.


منبع اصلی: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد