درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25607صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 6 شهریور 1395 - 23:36
چشم ادارات زیر پای مسولان
عجیب اینکه توقع از روابط عمومی ها درحالی بالاست که انها از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردارند، به نظرمی رسد قبل از اموزش خبری روابط عمومی ها ابتدا باید مدیران کل و فرمانداران اموزش رسانه ای ببیند تا بیش ازاین چشم ادارات زیرپا نباشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هفته دولت بهانه ای شد تا سایت های خبری دستگاهها بررسی شد که معلوم شد،در اغاز هفته دولت دربسیاری ازسایت های ادارات خبری نبود،همچنین ازسایت عمده فرمانداریها گرفته تا سایت خود استانداری .همزمان غالب سایت های خبری حتی منتقدین،خبراول خود را مرتبط با هفته دولت قرار دادند این درحالیست که ادارات خبری برای گفتن ازعملکرد دولت نداشتند


با رسانه ای شدن بروزنبودن این سایت ها اولین قسمتی که مورد مواخذه قرار گرفت روابط عمومی ها بود ،بی آنکه سوال شود واقعا چه اتفاقی افتاده که روابط عمومی ها به چنین وضعی افتاده اند،بی تردید بسیاری ازمسولان روابط عمومی ها افراد توانمند دربحث رسانه هستند اما متاسفانه انچه مشخص است چندسالیست شاکله روابط عمومی ها دراستان ازهم پاشیده است، روابط عمومی مسول همه امور شده اند جز اطلاع رسانی، کارهای یدی وسخت افزاری روابط عمومی هاوغیرمتعارف آنها انقدر زیاد شده که یافرصتی برای کاررسانه ای نمی یابند ویانای کارکردن برایشان نمی ماند.

 

روابط عمومی ها نه فرصت جمع اوری اطلاعات ،پردازش ،فراوری اطلاعات متناسب بارسانه ها دارند ،ونه اعتبار ومنزلت مشورت رسانه ای نزد مسولانشان رادارند،مشورتی که مدیر خود را در برابر ان متواضع بداند وبداند که روابط عمومی نیاز رسانه را بهتر از و می فهمد ،واقعا چند مسول قائل به این شان رسانه ای برای روابط عمومی هستند، بخاطر همین بی توجهی حتی بعضا افراد غیر متخصص وناتوان وارد روابط عمومی می شوند که البته این تعداد قلیل هستند،همه خوب می دانند کسی که یک سال کارسردبیری خبرانجام داده باشد ازمدیری باپنج سال سابقه کارسیاسی جلوتراست.


اینکه مدیری درقبال کوچکترین نقد هزارویک تهمت ناخوشایند به خبرنگار می زند این یعنی آن مدیر ازکمترین مشورت رسانه ای، برخوردار نبوده است،اینکه بعدازاعتراض و نقد مردمی ،مردم مورد پرخاش،تهمت،صحنه سازی قرارمی گیرند این یعنی ازنقش مشورتی روابط عمومی استفاده نمی شود


همچنین ، اینکه به رغم ارزش های خبری زیاد درعملکرد یک اداره،تنها بازدید مسول وارزش خبری شهرت مبنای اطلاع رسانی روابط عمومی ها می شود این ازاجبار روابط عمومی هابه کارهای کارغیرحرفه ای ناخواسته حکایت دارد،


کافیست به سایت خبری برخی ادارات استان توجه شود تنهاکسی که دیده می شود ریس ان اداره است واقعا آن اداره کارشناس ومتخصص ندارد ،سایت های خبری ادارات شبیه به البوم عکس آن مسول شده است ،نیمی ازبهترین قسمت صفحه سایت راعکس جناب مسول دربرگرفته است انگار اگر عکس نباشد سکان مدیریت فرد متزلزل می شود ،واقعا، پس کجای صفحه سایت عملکرد ان اداره گنجانده شود ،این یعنی واداشتن روابط عمومی به کارغیرحرفه ای.


درپایان عجیب اینکه توقع از روابط عمومی ها درحالی بالاست که انها از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردارند، به نظرمی رسد قبل از اموزش خبری روابط عمومی ها ابتدا باید مدیران کل و فرمانداران اموزش رسانه ای ببیند تا بیش ازاین چشم ادارات زیرپا نباشد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد