درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 21:56   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25571صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 3 شهریور 1395 - 13:32
سخنگوی سازمان اوقاف :
فعالیت های روابط عمومی در دراز مدت تاثیرگذار است/ رشد شاخص های آشنایی مردم با فرهنگ وقف
سخنگوی سازمان اوقاف گفت :امور فرهنگی و اطلاع رسانی از جمله فعالیت هایی هستند که برای به بار نشستن آن نیازمند گذشت زمان هستیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، حسن ربیعی در دومین روز از گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور با بیان این مطلب اظهار داشت: با اینکه از عمر ساختار جدید روابط عمومی در سازمان اوقاف و امور خیریه و ادارات کل بیش از 6 سال نمی گذرد اما دستاوردهای قابل قبولی را در عرصه های ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و ایجاد وقف های جدید در سطح کشور شاهد هستیم ولی تا نقطه مطلوب فاصله بسیار داریم.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال 89 طبق نظر سنجی به عمل آمده 77 درصد از اقشار مختلف مردم با فرهنگ وقف   و فعالیت های سازمان اوقاف و امور خیریه آشنایی نداشتند اما در حال حاضر با گذشت 6 سال از اجرای برنامه های متنوع روابط عمومی و اطلاع رسانی و سیاست گذاری و برنامه ریزی های صورت گرفته در  سازمان اوقاف و براساس نظر سنجی جدیدی که در سال جاری با شرکت 20 هزار نفر انجام شد شاخص ها رشد چشمگیری را نشان می دهند.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه افزود: از آنجایی که فرهنگ سازی در راستای ترویج سنت حسنه وقف و ایجاد ارتباط موثر جهت معرفی فعالیت های سازمان از طریق فعالیت های روابط عمومی ها صورت می گیرد، همچنان با نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم، و باید بیش از پیش برای دستیابی به این مهم سعی و تلاش کنیم.

وی افزود: همچنین ضرورت دارد برنامه های گذشته مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و نقاط قوت و ضعف آن ها شناسایی شود.

حسن ربیعی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری پنجمین دوره گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل اوقاف و امور خیریه سراسر کشور هم افزایی، ارتقاء سطح آگاهی، افزایش مهارت و دانش مدیران در حوزه های تبلیغات، پوشش خبری، مستند سازی و تبیین اهداف سازمان است و برای محقق شدن این امر نیز اساتید برجسته کشوری دعوت شدند.

ربیعی تاکید کرد: برگزاری این دوره آموزشی نشان دهنده دید وسیع و باز نماینده ولی فقیه و ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و همچنین اهتمام این سازمان به فعالیت های علمی و حرفه ای است که باید توسط روابط عمومی ها در راستای فرهنگ سازی وقف و معرفی سازمان اجرا شود.

وی در پایان گفت: از میزبانی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان که این برنامه را به خوبی اجرا کرده اند کمال تشکر و قدر دانی را دارم و امیدوارم که این دوره دستاوردهای خوب و مناسبی را برای پیشبرد اهداف سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه داشته باشد.

 

منبع: روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد