![](/media/image/1395/06/03/2417164-9755740-Capture-0-0-0-0-0-011.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی عصر روز سه شنبه 25مردادماه 1394 با اهدای جوایز به روابط عمومیهای برتر به کار خود پایان داد. به گزارش شارا، این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاهها، روابط عمومی وزارتخانهها، سازمانها و شرکتهای خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.
بیانیه هیات داوران دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش سرمقاله
در بخش نشریات داخلی در زمینه تولید خبر، نگارش مقاله و مصاحبه و گزارش، اخباری که دارای ارزش های خبری دربرگیری و یا شگفتی برای کارکنان باشد کمتر مشاهده شده است. عمده مطالب متون خبری وگزارشی به انعکاس فعالیت های مدیران اختصاص داشت و بر عنصر شهرت افراد استوار بود و از سبک های نوین خبرنویسی بهره لازم گرفته نشده است. همچنین نگارش مقالات و سر مقاله ها نیازمند تلاش علمی و تخصصی بیشتر است.
بخش سرمقاله
- عدم تفکیک مقاله، سرمقاله، گزارش، ...
- اشکال در تفکیک، بسته بندی و ارسال آثار
- عدم استدلال و استناد قوی در سرمقاله و دخالت احساسات در بیان موضوع
- ضعف در نگارش و جمله بندی برخی آثار و فاصله از مسایل روز جامعه
مشخصات گزارش های برگزیده:
1. نشریه: احسان ماندگار
نشریه داخلی: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور
نویسنده: حسن ربیعی
سال تولید: شهریور 1393
عنوان سرمقاله: نقش اطلاع رسانی در شفاف سازی کارکردهای وقف (صفحه: 4)
فایل PDF سرمقاله نقش اطلاع رسانی در شفاف سازی کارکردهای وقف
2. نشریه: دانا
نشریه داخلی: بیمه دانا
نویسنده: شهراد اثنی عشری
شماره: 94
سال تولید: خرداد و تیر 1393
عنوان سرمقاله: ضرورت اصلاح یک قانون (صفحه: 2)
فایل PDF سرمقاله ضرورت اصلاح یک قانون
منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|