درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 22:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
  خبرنگاران دانشجو با طوفان اطلاعات نادرست در اعتراضات پردیس روبرو هستند
  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر
  کمپین‌های یکباره
  مدیر عامل گوگل در مورد آینده پیوندها، هوش مصنوعی کیفیت جستجو را بدتر می‌کند
  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی
  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25497صفحه نخست » دوشنبه، 1 شهریور 1395 - 09:56
تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه مطبوعات اعلام شد/ تخفیف ٦٠ درصدی برای رسانه های خصوصی
قائم مقام نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه برای رسانه های بخش خصوصی بدون افزایش و حتی در متراژ ١٢ و ٢٤ متر، با ٦٠ درصد تخفیف محاسبه می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهران عباسی انارکی افزود: تعرفه واگذاری غرفه ها برای رسانه های غیر خصوصی بدون تغییر و برای رسانه های متعلق به بخش خصوصی با کاهش ٢٠ درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است .
وی حمایت حداکثری از رسانه های محلی و منطقه ای را یکی از سیاست های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و اضافه کرد: در نمایشگاه امسال هزینه غرفه رسانه های استانی و منطقه ای واقع در بخش استانی و محلی نیز با ٧٥ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه محاسبه می شود .
به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، به منظور برنامه ریزی دقیق تر برای متقاضیان واقعی، مبالغی جهت پیش ثبت نام از رسانه ها دریافت می شود و مبالغ قید شده (١٠٠ هزار تومان برای متقاضیان غرفه های ١٢ و ٢٤ متر و ٢٠٠ هزار تومان برای متقاضیان غرفه های بالای ٢٤ متر) در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود .
پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ ٣٠ مرداد آغاز شده و تا پایان روز شنبه ٦ شهریورماه سال جاری از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir ادامه دارد .
کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های ٨٤٠٩٥١٧٩ ، ٨٤٠٩٥١٦٨ و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات است .
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیمه دوم آبان سال جاری برگزار می شود براساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدول تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه امسال هم اکنون در سایت این معاونت قابل مشاهده است

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  شیفتگی جمعی


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد