درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:20   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25497صفحه نخست » دوشنبه، 1 شهریور 1395 - 09:56
تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه مطبوعات اعلام شد/ تخفیف ٦٠ درصدی برای رسانه های خصوصی
قائم مقام نمایشگاه مطبوعات گفت: امسال تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه برای رسانه های بخش خصوصی بدون افزایش و حتی در متراژ ١٢ و ٢٤ متر، با ٦٠ درصد تخفیف محاسبه می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهران عباسی انارکی افزود: تعرفه واگذاری غرفه ها برای رسانه های غیر خصوصی بدون تغییر و برای رسانه های متعلق به بخش خصوصی با کاهش ٢٠ درصدی نسبت به سال گذشته همراه شده است .
وی حمایت حداکثری از رسانه های محلی و منطقه ای را یکی از سیاست های اصلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان و اضافه کرد: در نمایشگاه امسال هزینه غرفه رسانه های استانی و منطقه ای واقع در بخش استانی و محلی نیز با ٧٥ درصد تخفیف نسبت به قیمت پایه محاسبه می شود .
به گفته قائم مقام نمایشگاه مطبوعات، به منظور برنامه ریزی دقیق تر برای متقاضیان واقعی، مبالغی جهت پیش ثبت نام از رسانه ها دریافت می شود و مبالغ قید شده (١٠٠ هزار تومان برای متقاضیان غرفه های ١٢ و ٢٤ متر و ٢٠٠ هزار تومان برای متقاضیان غرفه های بالای ٢٤ متر) در هنگام ثبت نام قطعی و واریز هزینه واگذاری غرفه محاسبه و از رقم نهایی کسر می شود .
پیش ثبت نام متقاضیان حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از تاریخ ٣٠ مرداد آغاز شده و تا پایان روز شنبه ٦ شهریورماه سال جاری از طریق وبسایت نمایشگاه به نشانی pressexpo.ir ادامه دارد .
کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های ٨٤٠٩٥١٧٩ ، ٨٤٠٩٥١٦٨ و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات است .
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها نیمه دوم آبان سال جاری برگزار می شود براساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدول تعرفه واگذاری غرفه های نمایشگاه امسال هم اکنون در سایت این معاونت قابل مشاهده است

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد