درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:38   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25292صفحه نخست » پنجشنبه، 21 مرداد 1395 - 12:23
تربیت خبرنگاران جناحی آفت حوزه رسانه است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرنگار رسانه ملی با بیان اینکه یکی از آفت‌های حوزه رسانه در کشور، تربیت خبرنگار جناحی است، گفت: وقتی پای منافع ملی وسط می‌آید، مسائل جناحی را باید کنار بگذاریم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- خبرنگار رسانه ملی با بیان اینکه یکی از آفت‌های حوزه رسانه در کشور، تربیت خبرنگار جناحی است، گفت: وقتی پای منافع ملی وسط می‌آید، مسائل جناحی را باید کنار بگذاریم.

به گزارش "سپاس"، مرتضی غرقی سه‌شنبه‌شب در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در بوشهر که به همت سازمان بسیج رسانه بوشهر برگزار شده بود، خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: اگر با شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی آشنا نشوید از جامعه خبری دنیا عقب می‌مانید، در مذاکرات هسته‌ای با خبرنگاران کشورهای مختلف تبادل اطلاعات خبری داشتیم.

وی بیان کرد: یکی از نیازهای مهم خبرنگار منطقه‌‌ای و بین‌المللی، تسلط بر زبان انگلیسی است، برای یک خبرنگار بین‌المللی زشت است که زبان خارجی نداند.

غرقی تصریح کرد: خبرنگاران اگر با شیوه‌های نوین خبری در دنیا آشنا نباشند از قافله کاری خبری عقب می‌مانند، توجه داشته باشید که رسانه‌هایی مثل بی‌بی‌سی، الجزیره و ... در منطقه کشور ما را به چالش کشیدند و اگر غیرت ملی در من خبرنگار باشد باید با این اقدام مقابله کنم و راه این مقابله این است که به دانش روز مجهز شویم.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ادامه داد: خبرنگار واقعی آن است که تمام زندگی‌اش معطوف به خبر باشد من در نیویورک در طول 24 ساعت 20 ساعت کار می‌کردم، خبرنگار باید دود چراغ بخورد تا به یک خبرنگار کامل تبدیل شود.

وی اضافه کرد: کشور ما در عرصه‌های علمی، سیاسی، دفاعی و ... پیشرفت کرده اما در عرصه خبرنگاری رشد نکردیم همان‌طور که دانشمند هسته‌ای داریم باید در عرصه رسانه هم دانشمند داشته باشیم.

غرقی با تأکید بر فراگیری زبان انگلیسی توسط خبرنگاران خاطرنشان کرد: باید پیام انقلاب و ملت ایران را باید با استفاده از زبان خارجی به دنیا برسانیم.

خبرنگار رسانه ملی اظهار داشت: اکنون دوره رقابت رسانه‌های داخلی تمام‌شده و باید با رسانه‌های منطقه‌ای رقابت کنیم اگر قبلاً اتاق جنگ در محل کار افسران نظامی بود اما اکنون اتاق جنگ در محل کار سردبیران رسانه‌های گروهی هستند، اگر قبلاً در جنگ از توپ و تانک استفاده می‌شد الان از قلم، میکرفون استفاده می‌شود و دشمن در شرایط کنونی فکر مردم ما را نشانه گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز فرزندان و نسل جوان و افکار آنان مورد هدف قرار گرفته و اگر نتوانیم در مقابل سیل تبلیغات دشمن ایستادگی کنیم نمی‌توانیم مسیر تعالی کشور را پیش ببریم.

غرقی گفت: خبرنگار چشم ناظر مردم بر عملکرد مسؤولان هستند و این به مفهوم باج‌خواهی نیست باید در عرصه خبر با تعامل جدی و مناسب با مسؤولان، زمینه خدمت به مردم را فراهم کرد.

خبرنگار رسانه ملی اظهار داشت: خبرنگار باید برای حل مشکلات کشور راه حل بدهد، خبرنگار باید متخصص بوده و مطالعه داشته باشد، خبرنگاری که کم‌سواد باشد خبرنگار نیست.

وی بیان کرد: خبرنگاران در دنیا در حوزه‌های تخصصی فعالیت دارند و یکی از کارهایی که باید در استان‌ها انجام دهیم این است که خبرنگار تخصصی تربیت کنیم.

غرقی اضافه کرد: برای توسعه اقتصادی باید توسعه سیاسی محقق شود و راه آن داشتن مطبوعات آزاد و برگزاری انتخابات آزاد و ... است، بدون توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی رخ نمی‌دهد و بدون توسعه رسانه‌ای، توسعه سیاسی و اقتصادی محقق نمی‌شود.

خبرنگار باسابقه رسانه ملی با بیان اینکه خبرنگار جناحی تربیت کردن آفت بزرگی است، گفت: وقتی پای منافع ملی به وسط می‌آید، مسائل جناحی را باید کنار بگذاریم و یادمان باشد در بدترین شرایط تبلیغاتی علیه کشور قرار داریم.

وی گفت: خبرنگاران باید در جامعه امید ایجاد کرده و به دولت و حاکمیت کمک کنند و یادمان باشد اگر اتفاقی بخواهد برای کشور بیفتد، نه چپ و نه راست کاری نمی‌توانند بکنند پس باید همه با هم دست به دست هم بدهیم و به کشور کمک کنیم.

غرقی اظهار داشت: اکنون ایران در یمن، عراق، سوریه، فلسطین حرف اول را می‌زند اگر ایران نخواهد بحران سوریه حل نمی‌شود حال اگر در این موقعیت نتوانیم از خبرنگار زبده استفاده کنیم موفق نخواهیم شد.

خبرنگار باسابقه رسانه ملی گفت: کسانی که در عرصه رسانه و خبرنگاری به دنبال پول و ثروت هستند خبرنگار نیستند و خبرنگار نمی‌شوند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد