درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 19:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25247صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 20 مرداد 1395 - 00:58
مدیران روابط عمومی شبکه بانکی میهمان آسایشگاه کهریزک
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران روابط عمومیشبکه بانکی کشور روز جاری ضمن بازدید از آسایشگاه کهریزک و بخش های مختلف آن در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره این موسسه خیریه برگزار شد، شرکت کردند .
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیران روابط عمومیشبکه بانکی کشور روز جاری ضمن بازدید از آسایشگاه کهریزک و بخش های مختلف آن در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره این موسسه خیریه برگزار شد، شرکت کردند .

به گزارش شارا، امروز روز متفاوتی برای مدیران روابط عمومی شبکه بانکی بود زیرا میهمان آسایشگاه کهریزک بودند. کهریزک شهری زنده با مردمانی که باوجود کهولت سن و معلولیت های جسمانی و حرکتی با کوله باری از امید دست از تلاش نکشیده و هرروز را متفاوت رقم می‌زنند.

مردم این شهر در کارگاه‌هایی کوچک باوجود تمام مشکلات هنر خلق می‌کنند، زراعت می‌کنند نه در زمین‌های کشاورزی هکتاری بلکه در باغچه‌های کوچک پنج‌متری تا به همگان بگویند در این موسسه زندگی جریان دارد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در بازدید از آسایشگاه کهریزک در جمع اعضای هیات مدیره این موسسه، گفت: نظام بانکی در مسیر عمل به تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی مشارک فعال داشته و امیداوریم این بازدید به مشارکت و هم افزایی بیشتر نظام بانکی در این زمینه منجر شود.

محمدعلی کریمی افزود: آسایشگاه کهریزک خانه عزیزان این مرزو بوم است و نظام بانکی کشور همچون گذشته آماده حمایت از این موسسه خیریه است.

مجید قمی، عضو هیات مدیره آسایشگاه کهریزک و مدیرعامل درمانگاه جوادالائمه نیز در این مراسم با اشاره به این‌که امروز روز متفاوتی برای مدیران روابط عمومی شبکه بانکی کشور است، گفت: در طول فعالیت ۴۴ ساله این آسایشگاه که به نیت خیرخواهانه حکیم زاده شکل‌گرفته است هر فرد و نهادی در گسترش این موسسه سهمی داشته که سهم نظام بانکی کشور دراین‌بین فوق‌العاده بوده است.

وی تصریح کرد: در سال ۷۴ با درخواست کمک این آسایشگاه از شبکه بانکی هر بانک به سهم خود در این فعالیت خیرخواهانه شرکت کرده است.

قمی افزود: بانک مسکن در این مسیر به پرداخت تسهیلات مسکن به کارکنان زحمتکش این آسایشگاه اقدام و بانک صنعت و معدن نیز برای تجهیز این مرکز تولیدات کارخانه‌ها را در اختیار این آسایشگاه گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین منابع مورد نیاز به‌منظور تجهیز دو واحد ۵۰۰ تختخوابی این مرکز نیز از سوی بانک‌ها تأمین شده است.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد