درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25178صفحه نخست » دوشنبه، 18 مرداد 1395 - 09:15
تقویم روز ارتباطات/ اشاره مدیرعامل خبرگزاری ملّی به کثرت نشریات کشور و جناحی و سطحی عمل کردن آنها
اگر کارکرد یک رسانه، حرفه‌ای [نه، حزبی و اختصاصی] باشد اساساً نمی‌تواند جای حزب عمل کند. هیچ کشوری نیست که مدعی شود رسانه‌هایش بدون چارچوب عمل می‌کنند،
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- محمد خُدادی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ـ ایرنا (سابقا، به نام خبرگزاری پارس که در اَمُرداد 1313 تاسیس شده است) هفدهم اَمُرداد 1393 در یک برنامه تلویزیونی به مناسبت «روز خبرنگار» لزوم داشتن شوق و اشتیاق و مهارت برای اشتغال به این پیشه را تاکید کرد.


وی در مورد خبرگزاری ملّی [ایرنا] گفت که خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران جناحی و حزبی عمل نمی کند و جناحی عمل کردن خلاف اساسنامه آن است ـ این خبرگزاری متعلق به نظام اسلامی و کشور است و یک خبرگزاری اگر بخواهد اثر گذار باشد باید از جناح بندی‌ها به دور باشد. اگر یک خبرگزاری وارد مواضع جناحی شود اسمش می‌شود وبلاگ و وبسایت.


خُدادی ضمن اشاره به اینکه کشور دچار کثرت رسانه [نشریات و ...] است گفت که در میان اینها هم رسانه حرفه ای به معنای واقعی کلمه، کمتر به چشم می خورد. به علاوه، به نظر می رسد که گرایش رسانه های کشور عمدتا به سوی مسائل سیاسی است تا فرهنگی و اجتماعی و ... و به نظر من، رسانه‌های ما به نوعی حرکت سطحی دارند.

 

اگر کارکرد یک رسانه، حرفه‌ای [نه، حزبی و اختصاصی] باشد اساساً نمی‌تواند جای حزب عمل کند. هیچ کشوری نیست که مدعی شود رسانه‌هایش بدون چارچوب عمل می‌کنند، اما سایه احزاب باید از رسانه‌های عمومی [حرفه ای] برداشته شود و کارکرد حرفه ای [مطابق اصول ژورنالیسم] دنبال شود. تفاوت ما با رسانه های غرب در همین است.

 

 رسانه هایی که از بیت المال و بودجه دولت استفاده می‌کنند قاعدتا نباید کارکرد حزبی [جهت دار] داشته باشند باید به کار حرفه‌ای بازگردند و در تولید محتوا تفاوت ایجاد کنند. کارکرد حرفه ای یعنی کارکرد استاندارد [مطابق اصول ژورنالیسم]. بی طرفی به معنای خنثی بودن نیست، باید در چارچوب منافع ملّی حرکت کرد و چنین حرکتی یک وظیفه است [حرکت در جهت منافع ملّی، جناحی و حزبی نیست ـ حرکتی همگانی است] و بنابراین باید ضابطه و سازمان داشته باشیم.


نقل این مطلب بدون ذکر نشانی پایگاه و نام مولف (نوشیروان کیهانی زاده) ممنوع است زیرا که نتیجه تحقیقات شخص وی و نظر اوست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد