درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 09:29   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25140صفحه نخست » شنبه، 16 مرداد 1395 - 16:23
حمایت ویژه از نشریات حوزه محیط زیست، وقف و کتابخوانی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت وی‍ژه از نشریات حوزه خیریه و وقف در بسته حمایتی سال ٩۵ خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت وی‍ژه از نشریات حوزه خیریه و وقف در بسته حمایتی سال ٩۵ خبر داد.


حسین انتظامی با اشاره به رویکردهای حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از نشریات تخصصی و با موضوعات خاص گفت: علاوه بر هفت حوزه‌ای که درسالهای ٩٣و ٩۴ (قرآن و معارف، دفاع مقدس و ایثار، اقتصاد مقاومتی، ترویج علم، زبان و ادبیات فارسی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و…)، از حمایت ویژه وزارت فرهنگ و ارشاد برخوردار بوده‌اند، امسال نشریات تخصصی یا اختصاصی در حوزه «محیط زیست، خیریه و وقف، کتابخوانی، آزادی اطلاعات و گردشگری با رویکرد جذب گردشگر خارجی» نیز از حمایت‌های خاص برخوردار خواهند شد.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به تغییر الگوی مصرف رسانه‌ای، ضمن اشاره به جایگزینی رسانه‌های مدرن نسبت به رسانه های سنتی، گفت: در فضای فعلی و افق پیش رو، سه نوع رسانه نه تنها با تهدید مواجه نیستند بلکه، فرصت تازه‌ای در اختیارشان قرار گرفته؛ رسانه های بین المللی، محلی و تخصصی.


وی توضیح داد: این دسته از رسانه‌ها به دلیل رویکرد و ماهیت فعالیت حرفه‌ای با وجود استفاده مردم از فناوری‌های روز و رسانه‌های مدرن، همچنان می‌توانند با تکنیک‌هایی، مخاطب و بازار خود را داشته باشند.


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت اصلی تاکید وزارت ارشاد در سه سال گذشته بر حمایت از نشریات تخصصی و محلی را نیز بر همین مبنا و با هدف تقویت این نشریات و گستره مخاطبان آن عنوان کرد.

 

انتظامی که به خیریه شهر امید نیکان و هفته نامه «شهر امید» رفته بود ضمن بازدید از این مجموعه و گفتگو با تحریریه و مدیران این مجموعه، با اشاره به زمینه انتشار و توزیع این نشریه، از صفت «برکت» در کارهای خیریه یاد کرد و گفت: مطابق آموزه های دینی، کارهایی ماندگار می‌شود که با اخلاص و حذف انگیزه ‌های فردی انجام شود و از آنجا که مبدا و مقصد نشریه شما، حرکت در مسیر مسئولیت اجتماعی با هدف دستگیری و یاری مردم نیازمند است، موفق و ماندگار خواهد شد.


وی ضمن قدردانی از انتشار این هفته نامه نوپا فعالیت رسانه‌ای با محوریت مسئولیت اجتماعی را در شرایط فعلی کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: تا زمانی که فعالیت‌‌های خیریه و عام المنفعه، رنگ و بوی حزبی و سیاسی به خود نگیرد، هم تاثیرگذار است و هم منشاء جذب خیر و برکت.


انتظامی، «الگو سازی و شبکه سازی» را از جمله مهمترین دستاوردهای یک رسانه تخصصی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی عنوان کرد و یادآور شد: کمترین محصول مجموعه رسانه‌ای و خیریه‌ای شما می‌تواند نمایش واقعی رفتارهای انسانی در جامعه باشد و بیانگر این نکته که روح یاری رسانی و جوانمردی در کشور زنده است که این تصویرسازی، به طور عملیاتی موجب ترویج فرهنگ امداد اجتماعی خواهد شد.


وی در عین حال تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند آموزش خبرنگاران تخصصی حوزه خود را دنبال کند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم حامی دوره‌ های آموزشی تخصصی و مورد نیاز فضای رسانه‌ای در کشور است چرا که مباحث مربوط به آسیب‌های اجتماعی و گستردگی و تنوع موضوعات آن، نیازمند خبرنگاران خبره و با حساسیت بالاست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد