درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:33   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25107صفحه نخست » جمعه، 15 مرداد 1395 - 11:22
روش خردمندانه برای بهبود کمپین بازاریابی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئله ای که تمام صاحبان کسب و کار باید از آن آگاهی داشته باشند اهمیت بازاریابی است. هر کسب و کار باید راهبرد بازاریابی قابل اندازه گیری و هدف گرایی برای بقا در بازار رقابتی امروزی داشته باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مسئله ای که تمام صاحبان کسب و کار باید از آن آگاهی داشته باشند اهمیت بازاریابی است. هر کسب و کار باید راهبرد بازاریابی قابل اندازه گیری و هدف گرایی برای بقا در بازار رقابتی امروزی داشته باشد.

شرکت شما ممکن است با تجربه راهبرد بازاریابی ناموفق حالتی شناور به خود بگیرد. از این راهبردها استفاده کنید تا کمپین بازاریابی خود را بهبود بخشید.

بازار هدف را بیابید و بر آن تمرکز کنید
بخش اصلی هر کمپین بازاریابی، هدف قرار دادن بازار است. شما باید ببیند چه افرادی بیشتر به کسب و کار شما علاقه نشان می‌دهند. دلیل آن چیست؟ زیرا اگر مخاطبان نادرست باشد زمان و پول بازاریابی خود را هدر داده‌اید.

اگر کسب و کارتان را در دموگرافی که علاقه‌ای به کسب و کار شما ندارند گسترش دهید، چیزی جز ضرر برایتان به ارمغان نخواهد آورد. پیدا کردن بازار هدف آسان است و شما باید این کار را هنگام تدوین کسب و کار انجام دهید.

پس از آن لازم است که کمپین بازاریابی خود را با علایق آنها جور کنید. اطمینان حاصل کنید که آنچه انجام می‌دهید با آنها مرتبط است و توجه آنها را به خود جلب می‌کند.

اگر این کار را انجام دهید، درخواهید یافت که موفقیت بسیاری به دست آورده‌اید. اگر کمپین بازاریابی مطابق با بازار هدف باشد، به راحتی می‌توانید مشتریان را جذب کنید.

بهره‌مندی از مذاکرات متخصصین / حوادث
من به همه صاحبان کسب و کارهای کوچک توصیه می‌کنم که از دانش بازاریابی بهتر استفاده کنند. اگر بدانید که چگونه باید کارهای خاص را انجام دهید، در نتیجه مجبور به پرداخت هزینه به سازمانها برای کمک گرفتن نخواهید بود. یکی از راههای افزایش معلومات شرکت در مذاکرات خاص است.

رویدادهایی وجود دارد که در آن گوینده متکلم وحده است و در مورد برخی از اصول بازاریابی به مخاطبین توضیح می‌دهد. این روند به شما در کسب عناوین خاص و توضیح تفصیلی هریک کمک می‌کند. اکنون، انبوهی از مفاهیم بازاریابی موجود است و محال است که بتوان درباره تمام آنها صحبت کرد.

توصیه من، بهره‌گیری از مهمترین موارد است. به طور خاص، شما باید در مورد SEM و بازاریابی رسانه اجتماعی یاد بگیرید. خوشبختانه، اینها در بسیاری از مذاکرات SEM گروهها و کسب و کارهای کشورها موجود است. در آنها شرکت کنید تا دانش بازاریابی شما فزونی یابد.

استفاده از روش‌های سنتی و مدرن
این روزها، مردم جذب روش‌های جدید بازاریابی شده‌اند. سودای بازاریابی دیجیتال برای برخی آن چنان است که از آن چشم‌پوشی نموده است. در نتیجه شما باید از این روش‌ها و ابزارها استفاده کنید.

آنها به شما در ارتقای کسب و کار در نظر بسیاری از مخاطبین کمک می‌کند. با وجود این، به این معنا نیست که باید روش‌های بررسی شده و امتحان شده را فراموش کنید.

مطمئن شوید که کمپین شما در کنار روش‌های مدرن از ایده‌های سنتی نیز بهره می‌گیرد. با ترکیب این دو قادر به پوشش تمام حوزه‌ها هستید. شما می‌توانید بازار هدف را به صورت محلی و بعد در مقیاس گسترده‌تر تقویت کنید.

این سه نکته به شما در بهبود سریع کمپین بازاریابی کمک خواهد کرد. مهمترین نکته آن است که مجبور به صرف هزینه زیادی برای بهتر شدن مسائل نخواهید بود.
ترجمه: دریک آنلاین

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد