درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 25011صفحه نخست » پنجشنبه، 7 مرداد 1395 - 20:19
سود حاصل از تبلیغات درآمد فیس‌بوک را سه برابر کرده است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتظارها زیاد بودند، اما فیس بوک زیر بار آنها نه تنها کمر خم نکرده، بلکه حال به گواه محاسبات سربلند هم بیرون آمده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتظارها زیاد بودند، اما فیس بوک زیر بار آنها نه تنها کمر خم نکرده، بلکه حال به گواه محاسبات سربلند هم بیرون آمده است.


گزارش‌مالی فیس‌بوک از سه ماهه دوم سال جاری نشان می‌دهد که سود حاصل از تبلیغات به ویژه روی تلفن‌های هوشمند، برای این کمپانی سودی چند میلیارد دلاری به همراه داشته است.


ارزش سهام فیس‌بوک نیز با افزایش شش درصدی رکورد ۱۳۰ دلار را شکسته است. ارزش سهام فیس‌بوک از آغاز سال ۲۰۱۶ جمعا ۱۸ درصد افزایش داشته است. فیس‌بوک در سه ‌ماهه نخست امسال نیز عملکرد مالی چشمگیری‌داشت و از همین رو نیز انتظارها برای سه ماهه دوم سال بالا بود.


از ماه آوریل تا ژوئن سال ۲۰۱۶ فیس‌بوک در مقایسه با سال گذشته سود خود را سه برابر کرده و از ۷۱۹ میلیون دلار به ۲ میلیارد و صد میلیون دلار رسانده است.


عایدی این کمپانی در همین مدت زمان با افزایش ۵۹ درصدی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بوده است. مهمترین منبع درآمد فیس‌بوک از راه تبلیغات بوده که ۶۳ درصد افزایش داشته است.


مارک زاکربرگ، رئیس و بنیانگذار فیس‌بوک ضمن ابراز خرسندی از سود چشمگیر این کمپانی گفته است: «ما به خصوص از پیشرفت‌هایی که در زمینه ویدئو داشته‌ایم، بسیار راضی هستیم.»

فیس‌بوک که مالکیت اپلیکیشن اشتراک ویدئو و عکس "اینستاگرام" و نیز اپلیکیشن پیام‌رسانی "واتس‌اپ" را در اختیار دارد در ماه‌های اخیر تمرکز خود را به شدت روی تصاویر متحرک (ویدئو) قرار داده و به ویژه با ارائه سرویس پخش زنده ویدئویی از طریق فیس‌بوک نام خود را بیش از پیش مطرح کرده است.


طبق آمار، فیس‌بوک تا آخر ماه ژوئن سال ۲۰۱۶ ماهانه یک میلیارد و ۷۱ میلیون کاربر فعال داشته که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل، افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.
توییتر که زمانی به عنوان مهمترین رقیب فیس‌بوک مطرح بود، ماهانه ۳۱۳ میلیون کاربر فعال دارد.


درآمد فیس‌بوک از تبلیغات به طور متوسط به ازای هر کاربر به ۳ دلار و ۸۲ سنت رسیده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد