درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:45   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24934صفحه نخست » دوشنبه، 4 مرداد 1395 - 09:38
حق ویرایش برای کاربران گوگل مپ
گوگل هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد از قدرت کاربران میلیونی خود استفاده بهینه کند و با استفاده از اطلاعات افراد، برنامه خود را گسترش و ارتقا دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گوگل هفته گذشته اعلام کرد قصد دارد از قدرت کاربران میلیونی خود استفاده بهینه کند و با استفاده از اطلاعات افراد، برنامه خود را گسترش و ارتقا دهد. این شرکت چند قابلیت جدید معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری از اماکن مختلف ارائه دهند و همچنین اطلاعات گذشته را ویرایش کنند. البته بسیاری از کاربران گوگل خیلی پیش‌تر، تغییر در نقشه را تجربه کرده‌اند و کاربران علاقه‌مندتر به حوزه نقشه هم می‌توانند همچنان از مپ‌میکر برای اضافه کردن اطلاعات کامل‌تر به نقشه استفاده کنند (چگونه نقشه گوگل محلمان را کامل کنیم؟) اما گوگل می‌خواهد حتی کاربرانی که اندک اشکالی را در جست‌وجوی روزمره روی نقشه می‌بینند به اصلاح اشکال یا به روزرسانی نقشه خود ترغیب کند. گوگل عنوان کرده که هرروز میلیون‌ها به روزرسانی روی نقشه‌های خود اعمال می‌کند ولی هنوز هم نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که در مورد همه مکان‌های دنیا، جزئیات و اطلاعات موثقی ثبت شده است.

 

این شرکت با گسترش اختیارات کاربران، به آنها اجازه می‌دهد هم اطلاعات اماکن نامشخص را وارد کنند و هم اطلاعات از قبل ثبت شده روی گوگل مپ گوگل سرچ را از طریق iOS و اندروید ویرایش کنند. شاید شما هم تاکنون به گزینه‌های «پیشنهاد ویرایش» یا «اضافه کردن مکان جدید» برخورده باشید که از همین طریق می‌توانید در ویرایش اطلاعات گوگل مشارکت داشته باشید. البته اطلاعات جدید وارد شده مستقیما روی نقشه اعمال نمی‌شود بلکه برای تایید موثق بودن این اطلاعات، چند کاربر باید ویرایش جدید را تایید کنند. گوگل مپ، زمانی که اطلاعات مکان مشخصی به‌طور کامل تایید نشده باشد، با آیکون «ویرایش نامشخص» آن را به دیگر کاربران اعلام می‌کند و نشان می‌دهد شخصی قصد وارد کردن اطلاعات جدید دارد. هر کاربر دیگری می‌تواند با ورود به این آیکون، اطلاعات را تایید کند و هر زمانی که تعداد مشخصی کاربر تصدیق کنند که این اطلاعات صحیح است، گزینه جدید به‌طور رسمی وارد نقشه خواهد شد.البته در حال حاضر این قابلیت فقط از طریق پلت فرم‌های اندروید در گوگل مپ و iOS و اندروید در گوگل سرچ قابل اجرا است.

گوگل همچنین در حال جمع آوری آمار املاک تجاری و شرکت‌هایی است تا اطلاعات دقیق‌تری مانند آدرس و ساعات کاری آنها را ارائه کند. گوگل مپ امروز به‌عنوان ابزاری برای پیدا کردن «مکان‌های گردشگری» مانند رستوران‌ها، کاربرد فراوانی دارد به‌طوری که رقیب سرسخت برنامه YELP به شمار می‌آید.گوگل مدت زمانی است که در حال آماده‌سازی ویژگی جدید «رستوران‌یابی» است که به افراد کمک می‌کند تا بهترین مکان را برای صرف غذا از لحاظ قیمت،زمان کار، منوی ارائه شده و... بیابند. حالا گوگل به کاربران این اجازه را می‌دهد تا تجارب خود را از رستوران‌ها و بارهای مختلف به اشتراک بگذارند؛ مثلا اینکه آیا در این رستوران به خصوص غذای مخصوص گیاه‌خواران سرو می‌شود یا خیر. البته این قابلیت فقط از طریق گوگل مپ اندروید و گوگل سرچ گوشی‌های هوشمند قابل دسترسی است. این اولین باری نیست که شرکت گوگل با جمع‌آوری اطلاعات مردمی، تلاش در بسط و ارتقای کلکسیون عظیم خود می‌کند. سال گذشته، گوگل به افرادی که اصطلاحا به آنها «راهنماهای محلی» گفته می‌شد، پیشنهاد‌های ویژه‌ای ارائه می‌داد که از طریق آن می‌توانستند در مورد کسب و کار‌های مختلف نظر دهند یا اطلاعات ثبت شده آنها را تغییر یا تصحیح کنند. از آن زمان دامنه اطلاعات‌گیری از عموم مردم را افزایش داده و حالا کاربران عادی نیز می‌توانند در آمارگیری گوگل مشارکت داشته باشند. پیشنهاد می‌کنیم اگر تاکنون این ویژگی جدید گوگل مپ را بررسی نکرده‌اید،حتما آن را یک بار امتحان کنید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3821

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد