درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24878صفحه نخست » روابط عمومی الکترونیک و هوش مصنوعیشنبه، 2 مرداد 1395 - 08:03
روابط عمومی در جهان 2.0
نوشته شده توسط: Tamsyn Kiddle - در طول رونق فن آوری، افراد فعال در روابط عمومی سکوت کرده اند، به اجرای نقش های پشت صحنه که به وضوح تعریف شده و عمدتا محدود به روابط رسانه ای می شد، پرداخته اند. این طرز تفکر "سنتی" جای اندکی برای نوآوری و خلاقیت (ویژگی که ما به آن افتخار می کنیم) باقی می گذارد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تمام جهان آینده صنعت خود را از طریق فرصت هایی که دنیای تکنولوژی برای آن ها به ارمغان آورده است، پذیرفته است. با این حال، حوزه روابط عمومی (PR)، برعکس فکر می کند که این مسئله منجر به مرگ این صنعت می شود و به همین دلیل دنیای روابط عمومی را در همان تفکر عقب مانده سنتی نگه می دارد.

 

مطمئنا، ما در حال حاضر کارهای مطبوعاتی را به صورت آنلاین انجام می دهیم، و به آرامی به سمت دنیای رسانه های اجتماعی در حال جذب هستیم، اما ما باید در حین مورد جزء پیشگامان باشیم، نه جزء آخرین کسانی که به آن می رسند.

در طول رونق فن آوری، افراد فعال در روابط عمومی سکوت کرده اند، به اجرای نقش های پشت صحنه که به وضوح تعریف شده و عمدتا محدود به روابط رسانه ای می شد، پرداخته اند. این طرز تفکر "سنتی" جای اندکی برای نوآوری و خلاقیت (ویژگی که ما به آن افتخار می کنیم) باقی می گذارد.

افراد فعال در روابط عمومی بایستی از پنهان شدن در پشت آنچه که می دانند، دست بردارند و با پلت فرم های جدید و فن آوری های جدید تعامل برقرار نموده و به این مسئله فکر کنند که چگونه بهترین حالت رشد را برای برند مشتریان خود فراهم نمایند.


روابط عمومی توسط عصر دیجیتال مورد تهدید قرار ندارد، بلکه در این زمان مهم تر از همیشه شده است. با توجه به بحث مسدود کننده های آگهی (تبلیغات) و افزایش بیش از حد اطلاعات، مصرف کنندگان دقیقا به دنبال اطلاعاتی هستند که به آن نیاز دارند، و مابقی اطلاعات را فیلتر می نمایند.

برندسازی در قدیم خطی بود و در حال حاضر، تبدیل به فرآیندی چند منبعی و چند عقیده ای شده است. متخصصان روابط عمومی باید به گفتگو درباره برند مشتری خود پیوسته، و آن را در جهت پیام‌رسانی خواسته های مشتری خود تحت تاثیر و نفوذ خود قرار دهند.

 دنیای سنتی، دنیای دیجیتال، نوآوری و روابط عمومی، باید کاملا به نرمی و یکنواخت با هم ترکیب شوند. ارزش ما به عنوان متخصصان روابط عمومی افزایش خواهد یافت، زمانی که ما اجازه دهیم ایده ها و طرز تفکرهای نسل قدیم جای خود را به نوآوری، خلاقیت و استراتژی های جدید بدهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد