درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:07   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24706صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 23 تیر 1395 - 13:45
روابط عمومی؛ سهیم در موفقیت سازمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بسیاری از کشورها و کشورهای در حال توسعه به روابط عمومی به عنوان یک علم، هنر و حرفه نگاه می شود و همین است که روابط عمومی در آنجا رشد بسیاری داشته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بسیاری از کشورها و کشورهای در حال توسعه به روابط عمومی به عنوان یک علم، هنر و حرفه نگاه می شود و همین است که روابط عمومی در آنجا رشد بسیاری داشته است.

 

در برخی از استان های کشور ما نگاه به روابط عمومی تغییر مثبت و حرفه ای تری داشته در استان کرمان روند رو به پیشرفتی داشته ایم. روابط عمومی اگر قوی باشد و وظایف واقعی خود را بداند و به آن عمل کند، مسلما این به نفع سازمان و مدیران آن سازمان است. اما گاها مسئولان جور دیگری فکر می کنند. متاسفانه خود مسئولان روابط عمومی هم گاها این حرفه و این هنر را جدی نمی گیرند؛ دنبال ارتقایش نیستند چرا که در بسیاری از ادارات شهرستان ما مسئولین واحدهای روابط عمومی ها نقش مثبتی ایفا نمی کنند.


در روابط عمومی موثر، پاسخگویی و ارتباط با رسانه دو اصل بسیار مهم است. ارتباط با رسانه آنقدر مهم است که در رشته های دانشگاهی روابط عمومی گرایش امور رسانه می باشد که بنده هم در این گرایش مشغول تحصیلم. اگر مقوله ارتباط با رسانه ها را از روابط عمومی بگیریم آن روابط عمومی ضعیف می شود.


تغییر نگرش مدیران می تواند به پیشرفت روابط عمومی کمک کند. این را بدانند روابط عمومی خوب موثر و حرف های می تواند نیاز مخاطبان را برآورده کند و در نهایت به تحقق رسالت سازمان کمک وافری کند.

 

نیاز به آموزش در حوزه مسئولان روابط عمومی بسیار احساس می شود که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این راستا عملکرد خوبی داشته و سال گذشته دوره ای مناسب برای آموزش روابط عمومی واحد های تابعه برگزار کرد.
 

سیدعلی آتشی پور
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  راهنمای کوتاه بحران


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد