درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:53   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24706صفحه نخست » ادامه مطلب یکچهارشنبه، 23 تیر 1395 - 13:45
روابط عمومی؛ سهیم در موفقیت سازمان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بسیاری از کشورها و کشورهای در حال توسعه به روابط عمومی به عنوان یک علم، هنر و حرفه نگاه می شود و همین است که روابط عمومی در آنجا رشد بسیاری داشته است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در بسیاری از کشورها و کشورهای در حال توسعه به روابط عمومی به عنوان یک علم، هنر و حرفه نگاه می شود و همین است که روابط عمومی در آنجا رشد بسیاری داشته است.

 

در برخی از استان های کشور ما نگاه به روابط عمومی تغییر مثبت و حرفه ای تری داشته در استان کرمان روند رو به پیشرفتی داشته ایم. روابط عمومی اگر قوی باشد و وظایف واقعی خود را بداند و به آن عمل کند، مسلما این به نفع سازمان و مدیران آن سازمان است. اما گاها مسئولان جور دیگری فکر می کنند. متاسفانه خود مسئولان روابط عمومی هم گاها این حرفه و این هنر را جدی نمی گیرند؛ دنبال ارتقایش نیستند چرا که در بسیاری از ادارات شهرستان ما مسئولین واحدهای روابط عمومی ها نقش مثبتی ایفا نمی کنند.


در روابط عمومی موثر، پاسخگویی و ارتباط با رسانه دو اصل بسیار مهم است. ارتباط با رسانه آنقدر مهم است که در رشته های دانشگاهی روابط عمومی گرایش امور رسانه می باشد که بنده هم در این گرایش مشغول تحصیلم. اگر مقوله ارتباط با رسانه ها را از روابط عمومی بگیریم آن روابط عمومی ضعیف می شود.


تغییر نگرش مدیران می تواند به پیشرفت روابط عمومی کمک کند. این را بدانند روابط عمومی خوب موثر و حرف های می تواند نیاز مخاطبان را برآورده کند و در نهایت به تحقق رسالت سازمان کمک وافری کند.

 

نیاز به آموزش در حوزه مسئولان روابط عمومی بسیار احساس می شود که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی در این راستا عملکرد خوبی داشته و سال گذشته دوره ای مناسب برای آموزش روابط عمومی واحد های تابعه برگزار کرد.
 

سیدعلی آتشی پور
مدیر روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد