درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 19:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24672صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 21 تیر 1395 - 14:39
نخستین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» برگزار می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» همزمان با هفدهمین سالروز درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- نخستین نشست «روابط عمومی؛ علم تا عمل» همزمان با هفدهمین سالروز درگذشت دکتر حمید نطقی بنیانگذار و پدر روابط عمومی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از ایسکانیوز دبیر نخستین نشست "روابط عمومی؛ علم تا عمل" به ضرورت های برگزاری نشست های علمی و عملی روابط عمومی در ایران اشاره کرد و گفت: کمک به برقراری و ارتباط مؤثر و تعاملی با تصمیم گیران و تصمیم سازان در حوزه زیر بناهای روابط عمومی، کمک به ایجاد نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی مشارکتی در بین نهاد های علمی، پژوهشی و نهادهای مدنی روابط عمومی، کمک و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جامعه برای ایجاد ارتباط تعاملی بین نهادهای علمی، مدنی و اجرایی روابط عمومی و معرفی و تجلیل از چهره های حقیقی و حقوقی به عنوان نماد وحدت در روابط عمومی در کشور یا منطقه یا جهان از مهمترین اهداف برگزاری این نشست است.

محمد رضا پارسیان گفت: این نشست با حضور مدیران و کارشناسان، دانشجویان و اساتید، صاحب نظران و اندیشمندان و فعالان حوزه روابط عمومی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به برنامه های این نشست گفت: در این نشست دکتر حسین افخمی مدیر گروه روابط عمومی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی، میرزا بابا مطهری نژاد دبیر انجمن روابط عمومی ایران و از اساتید برجسته حوزه روابط عمومی کشور، دکتر علی میر سعید قاضی استاد دانشگاه و از شاگردان دکتر نطقی و دکتر شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران سخنرانی خواهند کرد.

رییس انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر گفت: در این نشست علاوه بر تجلیل از مقام شامخ دکتر حمید نطقی به عنوان بنیانگذار روابط عمومی در ایران، اهداف و موضوع سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران تبیین خواهد شد.

محمد رضا پارسیان در ادامه گفت: روابط عمومی در ایران به رغم گذشت حدود نیم قرن از پیدایش آن در ایران، در مسیر تکامل خود با مسایل عدیده ای مواجه است. متأسفانه بررسی تاریخ این دانش در کشور ما نشان می دهد که به رغم وجود اندیشه و ایده های اصلاح طلبانه برای توسعه آن، هیچگونه اقدام عملی بنیادی و گسترده برای توسعه موزون و شایسته روابط عمومی در ایران برداشته نشده است.

گفتنی است با توجه به اینکه فعالیت روابط عمومی ها در ایران بسیار با آن چیزی که در متون نظری یا عملکرد جهانی روابط عمومی وجود دارد تفاوت های عمیقی دارد، سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران به همت انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر و با مشارکت شهرداری تهران به صورت دوماهانه به بررسی خلاهای موجود در این حوزه برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد