درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 15:55   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24602صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 19 تیر 1395 - 07:56
سه C پیرامون ارتباط و مهارت‎های ارتباطی
مدیرعامل اسبق شرکت کرایسلر، لیا کوکا گفته است: «می ‎توانید ایده‎ های درخشان داشته باشید، اما نمی‎ توانید از آن‎ها استفاده کنید و ایده‎ های ‎تان شما را به جایی رهنمون نمی‎ شوند.»   می توانید ده ‎ها جلد کتاب در مورد چگونگی ارتباط بخوانید؛ ولی من همه آن‎ها را به سه C خلاصه می ‎کنم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرعامل اسبق شرکت کرایسلر، لیا کوکا گفته است: «می ‎توانید ایده‎ های درخشان داشته باشید، اما نمی‎ توانید از آن‎ها استفاده کنید و ایده‎ های ‎تان شما را به جایی رهنمون نمی‎ شوند.»

 

می توانید ده ‎ها جلد کتاب در مورد چگونگی ارتباط بخوانید؛ ولی من همه آن‎ها را به سه C خلاصه می ‎کنم.

 

Clarityوضوح: وقتی مدیرانی را می ‎بینم که سعی دارند با استفاده از کلمات سنگین یا جملات پیچیده بر دیگران تاثیر بگذارند، پوزخند می ‎زنم. اگر می‎ خواهید با افراد ارتباط برقرار کنید، باید این ارتباط ساده باشد. همچنین باید به موضوعی خاص بپردازید. اگر موضوعاتی بسیار گسترده را بیان کنید و اهداف را به طور مبهم تعریف کنید، هیچ کس نخواهد دانست که چه باید بکند.

 

 Continuityاستمرار: پسر، من وقتی جوان بودم، فکر می‎ کردم می ‎توانم شمایی کلی از بینش خود ارائه دهم و حرکت کنم. سال‎ها طول کشید تا فهمیدم که نیاز به بیان مستمر ماموریت سازمان خود دارم. آموختم که گاهی باید پیام خود را شش بار تکرار کنی تا افراد کاملا آن را دریابند.

 

Creativityخلاقیت: شما باید راه ‎های جدیدی بیابید که اهداف پیش رو را بیان کنید، تا مبادا مخاطبین به شما گوش ندهند. از استعاره‎ های جدید استفاده کنید، حس‎ های مختلف افراد را فرا بخوانید. برخی افراد شنیداری می ‎آموزند، برخی دیداری و بقیه نیاز به تجربه دارند تا مفهومی را دریابند. می‎ خواهم این داستان را برای‎تان بگویم:

 

چندی پیش، در جلسه هیات مدیره یک شرکت نشسته بودم و به مساله‎ ای گوش می ‎دادم که بحث بسیاری برانگیخته بود. یکی از اعضا نکته ‎ای بسیار عالی را مطرح کرد که ارزش بحث‎ کردن داشت، اما در بیان کلماتش من‎من کرد و زمان بسیاری طول کشید تا نکته مورد نظر خود را بیان کند و توجه همکاران خود را به مطلب از دست داد.

 

یکی دیگر از اعضای هیات‎ مدیره فردی با قدرت برقراری ارتباط شفاف و پرادعا بود. قضیه مورد نظر او خیلی قدرتمند نبود اما او ارتباط خوبی با دیگر اعضای هیات‎ مدیره برقرار کرد و آن‎ها هم نظر او را قبول کردند. اگر نمی‎ توانید به روشنی ارتباط برقرار کنید، مهم نیست که بینش، پیام یا جهت ‎گیری شما چیست.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد