درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24594صفحه نخست » جمعه، 18 تیر 1395 - 12:01
شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در دامن زدن به شایعات دارند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرتال خبری "Nasim News Agency" در گفتگو با یک استاد علوم ارتباطات می نویسد که شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در دامن زدن به شایعات دارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرتال خبری "Nasim News Agency" در گفتگو با یک استاد علوم ارتباطات می نویسد که شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در دامن زدن به شایعات دارند.

مدیرکل سابق دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌ها در گفتگو با «نسیم آنلاین» اعلام کرد که برخی از شایعات با چنان سرعتی پخش می شوند که در شبکه های متخلف با یکدیگر تمایز دارند. برای مثال، اخبار متناقضی در رابطه با اتوبوس سربازان پادگان 50 کرمان در حوالی کیلومتر ۵ محور نی ریز در رسانه‌ها منشتر می شود که برخی تعداد کشته‌ها را 13 نفر، 14 نفر و برخی هم تا 19 نفر را اعلام می‌کنند.

چندی بعد در شبکه های اجتمائی عکسی منتشر می شود که گویی متعلق به سربازان جان باخته بوده است ولی در اصل این عکس از طرف یکی از نجات یافتگان حادثه اشتباه عنوان می‌شود، به نحوی که هیچ یک از سربازان فوت شده در عکس وجود خارجی نداشتند.

دکتر محمد سلطانی‌فر در رابطه شایعات اینترنتی به نسیم آنلاین می گوید:

"به طور کلی شایعه زمانی منتشر می‌شود که اولاً خبری وجود نداشته باشد یا منابع خبری موثقی این خبر را انعکاس ندهند. سومین حالت این است که خبر دیرتر از منابع رسمی اتفاق بیافتد یا به تعبیری، منابع رسمی از محافل بی اعتبار عقب تر باشند. متاسفانه این اخبار بدون منبع موثق شکل می گیرند."

وی در ادامه افزود که موضوع پخش شایعات نشان دهنده این موضوع است که رسانه‌های رسمی ما خیلی عقب‌تر از فضای رسانه‌های غیر رسمی هستند. بدون شک این اخبار دستمایه بازار داغ شایعه سازی، کانال سازی و موج سواری عده‌ای با اهداف خاص هستند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد