درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:32   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24576صفحه نخست » سه شنبه، 15 تیر 1395 - 10:01
تبلیغات تلویزیونی با بودجه محدود
اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق به سایت clinic.forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.
  

تبلیغات تلویزیونی با بودجه محدود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیریت یک آژانس تبلیغاتی را بر عهده دارم. یکی از مشتریانم اصرار زیادی به استفاده از تبلیغات تلویزیونی دارد اما بودجه‌اش محدود است و امکان تولید کار باکیفیت با این بودجه فراهم نیست؛ در این شرایط چه توصیه‌ای برای ما دارید؟

پاسخ کارشناس: معمولا مشتریان گمان می‌کنند تبلیغات تلویزیونی بیشتر از سایر تبلیغات اثربخشی دارد اما اینطور نیست و هر رسانه‌ای نقاط ضعف و قوت خود را دارد. برای تشخیص اینکه چه رسانه‌ای برای تبلیغات مناسب‌تر است باید از تجربیات دیگران استفاده کنید.

ابتدا شما باید هزینه انتقال پیام به هر مخاطب را محاسبه کنید. لازم است قبل از اینکه وارد عرصه تبلیغات تلویزیونی شوید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا باید گروه هدف را مشخص کنید و بدانید که این تبلیغات برای چه مخاطبانی طراحی می‌شود.

در گام دوم سفارش‌دهنده آگهی باید یک بودجه مناسب که براساس مطالعه و کارشناسی انتخاب شده برای آگهی خود مشخص کند و به این توجه داشته باشد که تبلیغات تلویزیونی همانقدر که اثرگذارتر هستند دارای هزینه بالاتری نیز هستند.

بنابراین هزینه آگهی براساس تأثیرپذیری و نفوذ شبکه و مخاطبانی که هدف قرار می‌گیرند متفاوت خواهد بود.

در گام سوم باید تبلیغات را در مقیاس کوچک با هزینه کم محک بزنید. شما می‌توانید پیشنهادهای فروش را طوری تنظیم کنید که با سلیقه گروهی از مخاطبان سازگارتر باشد و بیشترین نتیجه را بدهد و در نهایت می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را برای جلب توجه مخاطبان به کار ببرید تا به ماندگاری اثر کمک کند. به‌عنوان مثال از نثر زیبا و روان یا نور، حرکت و خطوط زیبا استفاده کنید تا آگهی شما اثر‌گذاری و ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطبان داشته باشد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد