درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24576صفحه نخست » سه شنبه، 15 تیر 1395 - 06:07
تبلیغات تلویزیونی با بودجه محدود
اگر شما هم د‌‌ر کسب‌و‌کار خود‌‌ با چالشی روبه‌رو هستید‌‌، د‌‌ر صورت تمایل مشکل خود‌‌ را از طریق به سایت clinic.forsatnet.ir با ما د‌‌ر میان بگذارید‌‌ و پاسخ خود‌‌ را د‌‌ر همین بخش پیگیری کنید‌‌.
  

تبلیغات تلویزیونی با بودجه محدود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، پرسش: مدیریت یک آژانس تبلیغاتی را بر عهده دارم. یکی از مشتریانم اصرار زیادی به استفاده از تبلیغات تلویزیونی دارد اما بودجه‌اش محدود است و امکان تولید کار باکیفیت با این بودجه فراهم نیست؛ در این شرایط چه توصیه‌ای برای ما دارید؟

پاسخ کارشناس: معمولا مشتریان گمان می‌کنند تبلیغات تلویزیونی بیشتر از سایر تبلیغات اثربخشی دارد اما اینطور نیست و هر رسانه‌ای نقاط ضعف و قوت خود را دارد. برای تشخیص اینکه چه رسانه‌ای برای تبلیغات مناسب‌تر است باید از تجربیات دیگران استفاده کنید.

ابتدا شما باید هزینه انتقال پیام به هر مخاطب را محاسبه کنید. لازم است قبل از اینکه وارد عرصه تبلیغات تلویزیونی شوید به چند نکته توجه داشته باشید. ابتدا باید گروه هدف را مشخص کنید و بدانید که این تبلیغات برای چه مخاطبانی طراحی می‌شود.

در گام دوم سفارش‌دهنده آگهی باید یک بودجه مناسب که براساس مطالعه و کارشناسی انتخاب شده برای آگهی خود مشخص کند و به این توجه داشته باشد که تبلیغات تلویزیونی همانقدر که اثرگذارتر هستند دارای هزینه بالاتری نیز هستند.

بنابراین هزینه آگهی براساس تأثیرپذیری و نفوذ شبکه و مخاطبانی که هدف قرار می‌گیرند متفاوت خواهد بود.

در گام سوم باید تبلیغات را در مقیاس کوچک با هزینه کم محک بزنید. شما می‌توانید پیشنهادهای فروش را طوری تنظیم کنید که با سلیقه گروهی از مخاطبان سازگارتر باشد و بیشترین نتیجه را بدهد و در نهایت می‌توانید تکنیک‌های مختلفی را برای جلب توجه مخاطبان به کار ببرید تا به ماندگاری اثر کمک کند. به‌عنوان مثال از نثر زیبا و روان یا نور، حرکت و خطوط زیبا استفاده کنید تا آگهی شما اثر‌گذاری و ماندگاری بیشتری را در ذهن مخاطبان داشته باشد.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد