درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 02:51   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24516صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1395 - 12:07
رئیس دانشکده خبر اردبیل؛
ارتقا جایگاه روابط‌عمومی‌های اردبیل در گرو آموزش مدیران است
رئیس دانشکده خبر اردبیل گفت: ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه روابط عمومی و ارتقا جایگاه این حوزه در یک سازمان آموزش ببینند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اسحاق رسولی با تاکید به اینکه هر سازمانی که خود را پاسخگو می‌داند روابط عمومی رشد یافته‌ای دارد، تصریح کرد: مدیران به‌واسطه روابط عمومی‌ها می‌توانند زمینه رشد سازمان خود را سرعت بخشند.

وی افزود: در اغلب مواقع شناخت حداقلی از جایگاه روابط عمومی حتی فعالیت سازمان را مختل می‌سازد و این در حالی است که روابط عمومی متخصص می‌تواند سازمان را برای دست‌یابی به اهداف خود هدایت کند.

رئیس دانشکده خبر اردبیل یکی از اهداف این دانشکده را ارتقا سواد رسانه‌ای سطح جامعه و سازمان‌ها دانست و متذکر شد: برای پاسخگویی به نیاز سازمان سه گرایش روابط عمومی در دانشکده ارائه می‌شود.

رسولی افزود: گرایش‌های رسانه، الکترونیک و افکار سنجی در دانشکده دایر است و به تجربه ثابت شده است برخورداری کارشناسان روابط عمومی از تحصیلات دانشگاهی مرتبط در پیشبرد حرفه‌شان تأثیرگذار است.

وی تاکید کرد: هر سازمانی باید نسبت به برخورداری از روابط عمومی متخصص احساس نیاز کند و این احساس نیاز از سوی مدیر موجب می‌شود روابط عمومی متخصص در سازمان شکل بگیرد.

رئیس دانشکده خبر اردبیل معتقد است روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی لازم است ارزیابی شده و خلأ فعالیت‌های آن ها با آموزش‌های مختلف جبران شود.

 

منبع: مهر

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد