درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 16:03   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24493صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 15 تیر 1395 - 08:09
روابط عمومی‌ها و سهم ناچیزی از اعتبارات سازمانی
سیدشهاب سید محسنی عضوهیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - یکی از مسائل، مشکلات و محدودیت‌های واحدهای روابط عمومی درایران به استثناء برخی موسسات اعتباری و بانکها در این چند دهه اخیر عدم اختصاص اعتبارو بودجه مناسب برای فعالیتهای اطلاع رسانی و اطلاع یابی از مخاطبان سازمانی شان بوده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- یکی از مسائل، مشکلات و محدودیت‌های واحدهای روابط عمومی درایران به استثناء برخی موسسات اعتباری و بانکها در این چند دهه اخیر عدم اختصاص اعتبارو بودجه مناسب برای فعالیت های اطلاع رسانی و اطلاع یابی از مخاطبان سازمانی شان بوده است.

 

به واقع در کنار محدودیت‌های جایگاهی ونیروی انسانی بیش از همه کمبود بودجه و نداشتن ردیف مستقل اعتباری است که روابط عمومی‌ها را در انجام وظایف و ماموریت‌هایشان در این سالها همواره با مشکلات وموانع عدیده ای برای تحقق فعالیت ها یشان روبه رو ساخته است،هر چند در دولت‌های مختلف از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای اطلاع رسانی دولت بارها مصوباتی برای اختصاص بودجه از سهمیه جاری ویا نیم درهزار بودجه سازمانها به روابط عمومی ها ،آیین نامه و دستور العمل هایی ابلاغ شده که برخی موارد با توجه به حجم پایین اعتبارات سازمانها و در برخی دیگراز سازمانها به دلیل نوع سلایق مدیران ارشد آن سازمانها مصوبات مورد نظربه مرحله اجرانرسیده است و این درحالی است که بدون استثناء نیزدر تمامی دولت ها یکی از مشکلات دولت راعدم اطلاع رسانی مناسب وشایسته ازبرنامه ها واقدامات دستگاههای اجرایی و وجود شکاف آگاهی بین دولت و مردم قلمدادکرده اند و جالب اینکه اولین واحدی هم که مقصر این مشکلات معرفی شده نیز روابط عمومی ها بوده اند، لذا به نظر می رسد با توجه به هزینه بر بودن بسیاری از اقدامات تبلیغی وانتشاراتی روابط عمومی ها که عمدتا دارای رویکردی اطلاع رسانی عمومی، آموزشی و فرهنگ سازی است لازم است در دولت یازدهم، تدبیر اصولی وپایداری اتخاذ گردد که سهم منطقی وواقعی از اعتبارات اطلاع رسانی دولت به روابط عمومی ها اختصاص یابدتا آنان بتوانند نسبت به حداقل های کاری دراین حوزه اقدام نمایند.

 

همچنین اختصاص اعتباری برای پیوست اطلاع رسانی پروژه های شاخص وکلان سازمانها از دیگر راهکارهایی است که می تواندبرای تحقق این مهم راهگشا باشد. بهرحال همانطور که بخشنامه موثری در رابطه بالزوم استفاده از نیروهای متخصص و کارآمددرروابط عمومی ها از سوی دولت یازدهم ابلاغ شد،لازم است تلاش مضاعفی نیز برای اختصاص سهم واقعی اعتبارات در اطلاع رسانی و اطلاع یابی برای واحدهای روابط عمومی ها بویژه در قانون برنامه ششم توسعه ودر آستانه سال جدیددیده شود که در آینده نزدیک شاهد تحولی در حوزه نظام اطلاع رسانی دولت وارتباط و تعامل موثری بین دستگاههای اجرایی با مردم ازاین رهگذر نیز باشیم.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد