درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 14:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24490صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 14 تیر 1395 - 08:47
شناخت و مدیریت افکار عمومی وظیفه روابط عمومی سازمانها
نصرت اله محمدی مدیر روابط عمومی بیمه البرز - وظیفه و رسالت روابط عمومی سازمانها شناخت ومدیریت افکار عمومی است، مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی باید آگاه باشند که گسترش وسایل ارتباط جمعی موجب ارتقای سطح دانش و افزایش آگاهی افراد به حقوق خود و بالا رفتن انتظارات آنها شده است و در چنین شرایطی باید ضمن احترام به افراد و عقاید و آرای آنها از یکجانبه نگری و اقدامات بحران زا پرهیز نمایند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بی شک در دوران کنونی و با تغییرات و پیشرفت فناوری ارتباطات شرایط به گونه ای است که نمی توان مقوله ارتباطات و تاثیرات آن بر زندگی فردی و اجتماعی را کم اهمیت پنداریم.

 

در چنین شرایطی که امکانات ارتباطی به شدت گسترش یافته و همه افراد با استفاده از تجهیزات فناوری ارتباطی امکان آگاهی یافتن از آخرین رویدادها در سطح جهانی و امکان بروز واکنش نسبت به آن رویداد را دارا شده اند ، نقش و وظایف روابط عمومی بسیار پیچیده تر و حساس تر از قبل شده است .

 

در دهه های گذشته داشتن رسانه گروهی برای هرفرد و سازمانی میسر نبود و رسانه ها برد معین و مشخصی داشتند و سرعت انتقال اطلاعات آنها نیز در مقایسه با رسانه های امروز بسیار کندتر بود ولی امروزه هر فرد یک رسانه دار است و برد رسانه او جهانی است و در کوتاهترین زمان افراد زیادی را تحت تاثیر قرار میدهد، در چنین شرایطی کنش و واکنش سازمانها و روابط عمومی ها با گذشته نه چندان دور بسیار متفاوت، سخت و مخاطره آمیزتر خواهد بود.

 

بی شک امروزه کوچکترین خطای سازمانها و موسسات مخفی نمانده و سریعا افشا و در معرض افکار عمومی قرارخواهد گرفت و قضاوت و واکنش آنها را در پی خواهد داشت ، تاثیر شبکه های اجتماعی در جامعه ما طی سالها و ماههای اخیر در حوزه های اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی بر کسی پوشیده نیست . و در بسیاری موارد امکان مدیریت بحران را از مدیران سلب نموده است .

 

در جامعه شناسی مبحثی به نام تاخر فرهنگی وجود دارد که بیانگر فاصله زمانی میان فرهنگ مادی ( تکنولوژی ) و فرهنگ معنوی (بهره گیری مناسب از تکنولوژی ) است ، و هر چه تاخر فرهنگی به لحاظ زمانی طولانی تر شود مشکلات و معضلات آن جامعه بیشتر خواهد شد .

 

بی شک نهادهایی که نتوانند با تغیرات محیط خود را سازگار نمایند محکوم به فنا هستند و در زمان کنونی که سرعت تغیرات بسیار بالاست ،اندک غفلتی در درک و شناخت شرایط سازمان ها و جوامع را با چالشها و مخاطرات اساسی مواجه می کند.

 

وظیفه و رسالت روابط عمومی سازمانها شناخت ومدیریت افکار عمومی است ، مدیران و دست اندرکاران روابط عمومی باید آگاه باشند که گسترش وسایل ارتباط جمعی موجب ارتقای سطح دانش و افزایش آگاهی افراد به حقوق خود و بالا رفتن انتظارات آنها شده است و در چنین شرایطی باید ضمن احترام به افراد و عقاید و آرای آنها از یکجانبه نگری و اقدامات بحران زا پرهیز نمایند .

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  انقلابی در روابط شما


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد