درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 04:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24465صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 12 تیر 1395 - 09:13
بلوک های ساختمانی یک برنامه روابط عمومی
انتشارات به ویژه خبرنامه ها، بلوک های ساختمانی هر برنامه روابط عمومی می باشند. این موضوع امروز با کمی پیشرفت به «انتشارات» و «خبرنامه های» اینترنتی و آنلاین تبدیل شده اند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  انتشارات به ویژه خبرنامه ها، بلوک های ساختمانی هر برنامه روابط عمومی می باشند. این موضوع امروز با کمی پیشرفت به «انتشارات» و «خبرنامه های» اینترنتی و آنلاین تبدیل شده اند.


سازمان ها و شرکت های زیادی در دنیا هنوز در حال شناسایی و گسترده کردن قابلیت های این ابزار و رسانه بسیار مهم هستند. بعضی وقت ها این خبرنامه ها حتی تیترهای اصلی برخی از مطبوعات و رسانه ها را به خود اختصاص می دهند. این در حالی است که بی اعتنایی ها نسبت به کارکرد این رسانه در سطوح مختلف تصمیم گیری ادامه دارد. به علاوه، ادارات روابط عمومی به دلیل فقدان رویکرد حرفه ای و احیانا امکانات و ابزارهای مورد نیاز از انتشار خبرنامه های جدی در قالب های مختلف باز می مانند.


باید توجه داشته باشیم وقتی یک خبرنامه و بروشور درباره سازمان یا شرکت ما منتشر می شود، نتایج حاصله تنها محدود به مدت حاصل از تبلیغات نمی شود بلکه بهره های بلندمدتی هم برای سازمان در پی خواهد داشت. به همین دلیل، خبرنامه های داخلی نه تنها باید از استانداردهای لازم برای چاپ برخوردار بوده بلکه بیشتر جنبه اطلاع رسانی داشته باشند. خبرنامه هایی که صرفا با هدف تبلیغات منتشر می شوند کمتر تاثیرگذار بوده اند.


مساله ای دیگر که در این مختصر می توان به آن اشاره داشت «صفحه خوانندگان» است. تعداد زیادی از خبرنامه ها فاقد چنین صفحه یا ستونی هستند. علاوه بر آن، آن دسته از خبرنامه هایی که دارای چنین صفحاتی هستند فرسنگ ها از فلسفه واقعی خود دور شده اند. به نظر می رسد در این زمینه روابط عمومی ها باید اهتمام ویژه ای داشته باشند. همچنین زمان آن رسیده است که مدیران سازمان ها سطح تحمل خود را بالا ببرند تا انتقاد پذیرتر شوند و بتوانند از این انتقادها برای پیشبرد اهداف سازمان خود بهره گیرند. از طرف دیگر، امکانات و ابزارهای لازم می تواند بستر حرفه ای شدن نشریات درون سازمانی را بیش از پیش فراهم آورد.


مساله دیگر اینکه متاسفانه تعداد زیادی از بسته های انتشاراتی و اطلاع رسانی منسوب به روابط عمومی ها- بویژه بروشور، پوستر و وبسایت- فاقد شناسنامه و "برچسب روابط عمومی: و در نتیجه شرط لازم برای انتشار و ارزیابی می باشند. ارزیابی های این دوره از جشنواره نشان می دهد که بی توجهی به این مساله بسیار بدیهی در بیشتر آثار – و ندرتا در خبرنامه ها دیده می شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد