درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:23   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2430صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 3 بهمن 1391 - 07:32
نرم‌افزار هوشمند اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های حوزوی تولید شد
این نرم‌افزار در حال حاضر مراحل آزمایشی خود را می‌گذراند و به عنوان یک کار مشترک شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی، در آینده ای نزدیک ارائه خواهد شد و به تدریج جای خبرنامه‌های کاغذی را خواهد گرفت.
  

شارا- مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه کشور از تولید نرم‌افزار هوشمند اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های مراکز حوزوی با عنوان «سها» خبر داد.
 به گزارش شارا به نقل ازخبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام سید حسن طیب‌حسینی، مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه، امروز در دیدار شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی با آیت‌الله حسینی ‌بوشهری، با اشاره به تولید نرم‌افزار هوشمند اطلاع‌رسانی روابط عمومی‌های مراکز حوزوی با عنوان «سها» ، گفت:
 مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه افزود: این نرم‌افزار کاملا به صورت دیجیتالی است و در گوشی همراه نیز قابل استفاده است.
 وی همچنین از راه‌اندازی سامانه ارتباطی طلاب و روحانیون با نام "صفیر" خبر داد و گفت: این سامانه با هدف انعکاس نظرات و پیشنهادات طلاب و روحانیون درباره مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و در راستای ارتقا سطح کیفی ساماندهی، قانونگذاری و مدیریتی، از هفته گذشته به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و به نشانی www.ert.ismc.ir قابل دسترسی است.
 حجت‌الاسلام طیب‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه گزارشی از عملکرد شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی، ابراز داشت: در سال 89 پیش از سفر مقام معظم رهبری به قم ستاد حوزوی استقبال از معظم له با مشارکت روابط عمومی‌های مراکز حوزوی تشکیل شد و در عرصه‌های تبلیغات، اطلاع‌رسانی و بکارگیری صحیح امکانات بسیار تاثیرگذار بود که مورد تایید و تفقه دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.
 مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه افزود: این تجربه شیرین ما را بر آن داشت که این ستاد، به شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی ارتقا یابد.
 وی با اشاره به ترکیب شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی، ادامه داد: روابط عمومی‌های مرکز مدیریت حوزه، جامعةالمصطفی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران‌، دفتر تبلیغات اسلامی و جامعةالزهرا‌(س) در این شورا عضویت دارند و بناست روابط عمومی‌های جامعه مدرسین، شورای عالی و مرکز خدمات نیز به این مجموعه اضافه شوند.
 حجت الاسلام طیب حسینی خاطرنشان کرد: این شورا در طول عمر دو ساله خود کارهای موثری انجام داده است و اگر در سابق رقابتی بین روابط عمومی‌های مراکز حوزوی بوده، اکنون به رفاقت تبدیل شده است و نمونه‌های روشنی از این همگرایی و همنوایی را در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن شاهد بودیم که نتیجه آن، معرفی این بخش به عنوان بخش برتر در دو دوره اخیر نمایشگاه بین‌المللی قرآن بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد