درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 12:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24250صفحه نخست » شنبه، 29 خرداد 1395 - 10:51
سرمایه‌ گذاری 65 میلیون دلاری شرکت‌ها در سئو
تخمین زده می‌شود در سال جاری، کسب‌وکارها حدود 613میلیون دلار بابت دریافت سرویس‌های بازاریابی دیجیتال و خدمات سئو هزینه کنند که این رقم نسبت به سال 2008 رشد سه برابری را نشان می‌دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تخمین زده می‌شود در سال جاری، کسب‌وکارها حدود 613میلیون دلار بابت دریافت سرویس‌های بازاریابی دیجیتال و خدمات سئو هزینه کنند که این رقم نسبت به سال 2008 رشد سه برابری را نشان می‌دهد. 

موسسه بورل آسوشیتس (Borrell Associates)  در تحقیقات اخیر خود محل هزینه‌کرد این مبلغ هنگفت را تا حدودی مشخص کرده و وضعیت بازاریابی دیجیتال در چند سال آینده را تخمین زده است.

به نقل از وب‌سایت MediaPost، برندها و آژانس‌های آمریکایی امسال بالغ‌بر 65.26میلیون دلار بابت خدمات سئو (SEO) هزینه خواهند کرد.

پیش‌بینی می‌شود این رقم در سال 2018 و 2020 به ترتیب به 72.02 و 79.27 میلیون دلار افزایش یابد.

اکثر شرکت‌های بزرگ نیز در فکر استخدام کارشناسان سئو هستند یا اینکه در حال حاضر چنین افرادی را به استخدام خود درآورده‌اند.

براساس این گزارش، «تجزیه‌وتحلیل بازدیدکنندگان سایت» یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازاریابی دیجیتال بوده و در آمریکا حدود 1.49میلیون دلار بابت این کار هزینه می‌شود.

اگرچه بازدید از سایت‌های شرکتی تابع متغیرهای بسیاری است ولی کارشناسان معتقدند سازمان‌ها و بازاریاب‌ها باید حتی‌المقدور بدانند چه کسانی از سایت آنها بازدید کرده‌اند، کاربران چگونه و چه زمانی به سایت مراجعه داشته‌اند و آنها در سایت به دنبال چه چیزی بوده‌اند.

گوگل و الکسا و سایت‌های فراوان دیگر، اطلاعاتی در این خصوص در اختیار بازاریاب‌ها قرار می‌دهند که به‌جای خود می‌تواند بسیار مفید و راهگشا باشد.

بورل آسوشیتس همچنین پیش‌بینی کرده که در سال 2020 بودجه‌ای که سازمان‌ها برای تحلیل بازدیدکنندگان سایت خود کنار می‌گذارند، با 300درصد رشد به 4.66میلیون دلار خواهد رسید.

در آن زمان شرکت‌های آمریکایی بیش از 790میلیون دلار برای توسعه وبلاگ‌های خود هزینه خواهند کرد.
این رقم برای سال 2018 به 700میلیون دلار می‌رسد.

همچنین «خرید لیست ایمیل‌ها» تکنیک دیگری است که اگرچه در سال‌های پایانی عمر خود قرار دارد و بازاریاب‌ها آرام‌آرام علاقه خود را به این شیوه از دست می‌دهند ولی حجم سرمایه‌گذاری در این بخش به 410میلیون دلار می‌رسد. 

کارشناسان معتقدند این مبلغ روند نزولی خواهد داشت.

 

منبع: فرصت امروز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد