درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:58   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24227صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 07:01
گفتمان سازی در اقتصاد مقاومتی؛ نقش اصلی روابط عمومی پیشرو
هاتف پوررشیدی مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو - روابط عمومی سازمان‌ها می‌توانند با ارائه مستندات و کارکردهای لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی، آنچه را که به عنوان دستاورد اجرای آن است به مردم عرضه کنند تا فکر و جان مردم با این مقوله آشنا شده و خود را جزئی از عوامل و مولفه‌های اجرای آن بدانند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از اصلی ترین مولفه های توانمندی کشور در شرایط پساتحریم، مقوله ای است که به جد از سوی لایه های مختلف نظام سیاسی کشور مورد توجه و عنایت قرار گرفته و توانسته است در عمر کوتاه مطرح شدنش توسط رهبر معظم انقلاب، جایگاه و پایگاه شایسته ای در میان اقشار مختلف بیابد.لزوم توجه به این مساله تا بدانجا در روح زندگی عمومی مردم رسوخ پیدا کرده که شاید کمتر کسی پیدا شود که از اصول و تعاریف کلی آن ناآگاه باشد.

 

نام گذاری سال جاری به این عنوان در واقع نمود دیگری از این توجه و نگاه نظام سیاسی به مقاوم سازی اقتصاد در برابر حربه‌های مختلف غرب در برابر ملت بزرگ ایران و اقدامات نا مطلوب آنان در منطقه است.اگر چه پرداختن به تمام مولفه‌ها و زوایای اقتصاد مقاومتی، برای عامه مردم سهل الوصول قابل و قابل هضم نیست اما می‌توان با معرفی جنبه‌های مختلف آن، حداقل نیاز به پرداختن به این مقوله را برای آنان ملموس تر کرد.

 

دستگاههای مختلف اجرایی کشور، اما در نگاهی کلان تر و ژرف تر، تعاریف و کارکردهای خود را منطبق با این معیار تعریف کرده اند و از اینروست که روابط عمومی‌ها در سازمان باید به این تعاریف را به گونه‌ای مطلوب به مردم منتقل کنند تا نوعی وابستگی فکری میان مردم و دستگاه اجرایی مد نظر حاصل شود.آنچه که امروز به عنوان ضعف اصلی اطلاع رسانی عملکردها در کشور مطرح می‌شود، به عدم ارضای فکری و روحی مخاطبان مربوط است که عملا از دریافت دیدگاه‌های دستگاه‌های اجرایی نسبت به موضوعات مختلف بی‌اطلاع اند.

 

این بی‌اطلاعی باعث بروز لطماتی در روابط دو جانبه می شود و نوعی اختلال در ارتباط سازمان و مردم را پدید می‌آورد.اگر نه آنکه در تعاریف ابتدایی، روابط عمومی به عنوان حلقه رابط سازمان و مردم تعریف شده است؛ پس چگونه است که امروز ارتباط تنگاتنگی میان مردم و سازمانها برقرار نمی‌باشد؟ البته ضعف روابط عمومی‌ها در برقراری ارتباط و طرح و تدوین یک الگو به اصطلاح طرح گفتمان در جامعه، به متغییرهای مختلفی مرتبط است که مجال پرداختن به آنها نیست؛ اما باید روابط عمومی‌ها تلاش‌های لازم برای برقراری ارتباط مطلوب رافراهم آورند و آنچه خواست نظام سیاسی حاکم و اهداف سازمان می‌باشد را به درستی به جامعه انتقال دهند.

 

حوزه اقتصاد مقاومتی نیز عاری از پرداختن به این مقوله نیست و آنچه که می‌تواند این بحث را در جامعه بگستراند گفتمان‌سازی و طرح آن در جامعه مجازی و رسانه‌های سنتی است که خود بستری مناسب و درخور برای توسعه گفتمان سازی در این حوزه است. در کنار آن روابط عمومی سازمان‌ها می‌توانند با ارائه مستندات و کارکردهای لازم در حوزه اقتصاد مقاومتی، آنچه را که به عنوان دستاورد اجرای آن است به مردم عرضه کنند تا فکر و جان مردم با این مقوله آشنا شده و خود را جزئی از عوامل و مولفه‌های اجرای آن بدانند.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد