درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 20:49   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24215صفحه نخست » پنجشنبه، 1 تیر 1396 - 10:26
تقویم روز ارتباطات/ ژورنال نویسی در ایران
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشار منظم ستون «ژورنال» در روزنامه ها را ژوئن 1904 ذکر کرده اند زیرا که یک روزنامه آمریکایی 22 ژوئن این سال به مخاطبانش اطلاع داده بود که از شماره بیست و پنجم ژوئن، ستون های «ژورنال» دایر می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انتشار منظم ستون «ژورنال» در روزنامه ها را ژوئن 1904 ذکر کرده اند زیرا که یک روزنامه آمریکایی 22 ژوئن این سال به مخاطبانش اطلاع داده بود که از شماره بیست و پنجم ژوئن، ستون های «ژورنال» دایر می کند.


این ستونها که از آغاز عصر اینترنت، متاع خواندنی تر رسانه های چاپی را تشکیل می دهند توسط روزنامه نگاران قدیمی تر (که خوانندگان با نامشان آشنا هستند) نوشته می شوند و حاوی مطالبی از جمله مشاهدات روزمره، شرح مسافرت، تداعی و برداشتشان از خبرها، تشریح سابقه رویدادها به علاوه بیان نظر، احساس و عواطف خود نسبت به برخی از آنها و انعکاس ضعف ها و قوت ها، یادآوری ها، ترسیم وضعیت روزگار، بازتاب کارهای ماندنی، انتقال دانش، و آموزش عمومی و همچنین خاطره نگاری هستند. نظرسنجی های بین المللی سال های 2004 و 2014 (هر ده سال یک بار) از مخاطبان روزنامه ها نتایج مشابهی را به دست داد و نشان داد که در عصر اینترنت توجه مخاطبان به آن ستونها، و همچنین مقالات، تحلیلها، تفسیرها و نظر خوانندگان (صفحه نامه ها) روزافزون است زیرا که منابع سریعتری برای رساندن «اخبار مطلق» در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و مخاطبان از روزنامه ها ـ تحلیل، مقاله، جزئیات و «نظر» و مطالب حاشیه ای (ساید لایت) می خواهند.


نظر سنجی سال 2007 نیویوزک تایمز از مخاطبانش نشان داد که جالبترین بخش از مطالب این روزنامه مشاهدات معمولی روزنامه نگاران، شرح سفر و اظهارنظر آنان توأم با ذکر خاطره از رویدادهاست. از آن پس فرستادن روزنامه نگار به شهرها و کشورهای دیگر تا چندبرابر گذشته افزایش یافته است.


در ایران، در نیمه دوم دهه 1340، آن زمان که دکتر علی اصغر صدر حاج سیدجوادی سردبیر روزنامه اطلاعات بود، چنین ستونهایی در این روزنامه تحت عنوان «پنج ستون از پنج نویسنده» دایر شد و مدت ها ادامه یافت که با رفتن او از این روزنامه، این ستون ها هم تعطیل شد. دکتر علی اصغر صدر حاج سیدجوادی که از فعالان بنام انقلاب سال 1357 بود در فرانسه زندگی می کند. وی در زمان حکومت دکتر مصدق، جناح سیاسی معروف به «نیروی سوم» را به وجود آورده بود. دکتر علی اصغر صدر حاج سیدجوادی (برادر احمد و حسن) همچنین یک فرضیه پرداز است. وی در تهران در نشریات متعدد سردبیر بود و در حال حاضر هم از پاریس برای روزنامه های فارسی زبان سایر کشورها ازجمله هفته نامه دو زبانه ایران تایمز چاپ واشنگتن مقاله (نظر) می نویسد.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد