درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:59   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24143صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 29 خرداد 1395 - 09:56
با هرم اعضای غرفه آشنا شوید
غرفهنمایشگاهی زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که مسئولان و پاسخگویان بیشتری را در دل خود جای دهد. یک غرفه با اندازه متوسط و دو نبش با ۶ یا ۷ غرفه‌دار می‌تواند موفقیت نمایشگاهی را به همراه داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- غرفهنمایشگاهی زمانی می‌تواند تاثیرگذار باشد که مسئولان و پاسخگویان بیشتری را در دل خود جای دهد. یک غرفه با اندازه متوسط و دو نبش با ۶ یا ۷ غرفه‌دار می‌تواند موفقیت نمایشگاهی را به همراه داشته باشد.

 

زمانی که صحبت از غرفه‌داران می‌شود نخستین گزینه برای حضور اعضای اصلی شرکت هستند که با زیر و بم بخش خود آشنایی دارند و می‌توانند به راحتی مخاطبان را راهنمایی کنند. «آقای رویداد» فهرست افرادی که بهتر است در غرفه حضور داشته باشند و وظایف آنها را برای شما آماده کرده است.


نخستین فردی که حضورش بسیار مهم است نماینده اصلی شرکت است که باید یکی از اعضای هیات مدیره باشد و به طور معمول در جلسات مختلف شرکت حضور دارد و تمامی چالش‌های پیش رو و اهداف اصلی شرکت را می‌داند. این فرد می‌تواند به صورت چرخشی از میان اعضای هیات مدیره انتخاب شود و حتی رییس هیات مدیره به شخصه در نمایشگاه حضور داشته باشد. حضور این افراد به دلیل قدرت در امضای قرارداد و توانایی تصمیم‌گیری برای شرکت اهمیت بالایی دارد.


مسئول غرفه را می‌توان قدرتمندترین فرد هر غرفه معرفی کرد چرا که تمامی کارهای هماهنگی، امضا، اجاره وسایل، طراحی غرفه یا حتی تخریب و تخلیه وسایل بعد از اتمام نمایشگاه به عهده وی است و اگر کوچکترین خلل در کار ایجاد شود او مسئول خواهد بود. این فرد می‌تواند معاون اول شرکت باشد که هم قدرت پاسخگویی خوبی دارد و هم از قابلیت‌های مدیریتی برخوردار است.

 

یک یا ۲ نفر از کارمندان فنی می‌توانند در بخش راهنمایی و پاسخگویی به مشتریان کمک شایانی کنند و اگر مشکلات فنی خاصی در غرفه ایجاد شد آنها باید دست به کار شوند. در کنار کارکنان فنی حضور کارشناسان بخش‌های مختلف شرکت نیز می‌تواند در موفقیت هر چه بیشتر نمایشگاه موثر باشد. برای مثال کارشناسان روابط عمومی شیوه کنترل مخاطبان و برخورد صحیح را به خوبی می‌دانند یا کارشناس صادرات و فروش می‌تواند سوالات تخصصی و حساس این بخش را به خوبی پاسخ دهد.

 

در انتهای این هرم اعضای خدمه و تدارکات حضور دارند که با مخاطبان به طور مستقیم در ارتباط نیستند اما اهمیت کار آنها کمتر از مسئول غرفه هم نیست. اعضای خدمه باید در نظر داشته باشند که غرفه نمایشگاهی همیشه باید در تمیزترین حالت خود باشد. علاوه‌بر این خدمه هر لحظه باید آماده پذیرایی از مهمانان باشند چ

راکه حضور مهمان ناخوانده و ناگهانی از جمله ویژگی‌های یک نمایشگاه است. نوع پذیرایی و ادب این افراد نیز می‌تواند در جلب نظر مخاطبان تاثیرگذار باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد