درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:43   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24053صفحه نخست » چهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 16:01
تقویم روز ارتباطات/ مجله جوانان چاپ لس آنجلس 28 ساله شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهم ژوئن سالگشت انتشار مجله جوانان در لس آنجلس (آمریکا) است. جوانان یک مجله هفتگی دو زبانه بین المللی است که4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 هر هفته در 98 صفحه و جمعه ها منتشر می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دوازدهم ژوئن سالگشت انتشار مجله جوانان در لس آنجلس (آمریکا) است. جوانان یک مجله هفتگی دو زبانه بین المللی است که4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199 هر هفته در 98 صفحه و جمعه ها منتشر می شود. با توجه به تیراز بالا و توزیع آن در چندین کشور، یک سوم صفحات این مجله را آگهی ها تشکیل می دهد. بهای تکفروشی مجله جوانان 3 دلار است. این مجله در قطع بزرگ (26 سانتیمتر در 35 سانتیمتر) چاپ می شود.


مهدی ذکایی روزنامه نگار ایرانی که تا سال 1359 (1980 میلادی) نزدیک به دو دهه در تهران در موسسه اطلاعات معاون «ر. اعتمادی» سردبیر مجله جوانان این موسسه بود و در این سال این موسسه را ترک کرد و چندی بعد عازم آمریکا شد مجله جوانان را در لس آنجلس راه اندازی کرد و نخستین شماره آن را در 12 ژوئن 1987 منتشر ساخت که محتوایی شبیه «اطلاعات جوانان» دوران سردبیری اعتمادی داشته است. مجله جوانان موسسه اطلاعات در زمان فعالیت مهدی ذکائی (و سردبیری اعتمادی) هر هفته نزدیک به نیم میلیون نسخه فروش داشت و ده تا پانزده درصد این تیراژ در افغانستان توزیع می شد.


مهدی ذکایی با راه اندازی مجله جوانان در لس آنجلس نگذاشت تجربه ای را که در طول کار در چنین مجله هایی به دست آورده بود راکد بماند و هدر رود.


انتشار «جوانان» بدون سرمایه لازم در لس آنجلس، یک شق القمر بود. تا کسی در این حرفه نباشد نمی تواند، مشکلات کار و اضطراب ناشر را در ذهن مجسم و درک کند.


«جوانان» مهدی ذکائی که در ژوئن 2015 بیست و هشت ساله شده است یک مجله جامع و حرفه ای است که انواع مطالب را در آن می توان دید. این مجله در اکناف جهان و هرجا که یک جامعه ایرانی باشد توزیع و مشاهده می شود. این مجله دارای یک رادیو اینترنتی است.


ابتکار تازه مهدی ذکایی که باب تازه ای را به روی روزنامه نگاران ایرانی گشوده است، چاپ مجله جوانان، همزمان در چند شهر دیگر ازجمله دوبی (امارات متحده) بود. این کار از سال 2005 و با استفاده از تکنولوژی پیشرفته آغاز شده است؛ به این ترتیب که PDF صفحات مجله از لس آنجلس به آن شهرها ایمیل می شود و در آنجا همان روز لیتوگرافی و به چاپ می رسد. در این نقاط سردبیر محلی مجله، مطالب و آگهی های منطقه را بر آن اضافه می کند. مجله جوانانِ ذکایی در سراسر منطقه خلیج فارس که در آنجا میلیونها ایرانی و فارسی زبان زندگی می کنند توزیع می شود.


ذکایی در صدد ارسال مجله و یا PDF آن به افغانستان است برای انتشار و توزیع.

منبع: www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد