درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 19:01   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24045صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 26 خرداد 1395 - 08:08
روابط عمومی نظام بانکی و اقتصاد مقاومتی
رضا لیاقت ورز مدیر روابط عمومی بانک کشاورزی - روابط‌عمومی‌ها نیز به عنوان حلقه های ارتباطی درون و برون سازمان با برنامه ریزی هوشمندانه در اجرای این برنامه ها نقشی اساسی برعهده خواهند داشت زیرا علاوه بر ایفای نقش ذاتی خود در معرفی خدمات و محصولات همچنین اطلاع رسانی شفاف از فعالیت های سازمان متبوع، می توانند به دیگر واحد های سازمان برای حفظ منافع کشورکمک کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- «اقتصاد مقاومتی» و الزامات کوتاه مدت و بلند مدت آن که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، یکی از اولویت های کنونی کشور است و نامگذاری سال 1395 از سوی معظم له با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» دلیل محکمی بر اهمیت این مولفه برای کمک به ارتقای تولید داخلی کشور است که عزم جدی همه مردم و مسئولان را می طلبد.

 

درحال حاضر اقتصاد مقاومتی نقشه راه و اصلی ترین محور تصمیم گیری و برنامه ریزی ها در تمام بخش های اجرایی به ویژه اقتصاد کشور است و بازار پول و سرمایه به دلیل نقش تعیین‌کننده‌ در جهت‌دهی به فعالیت‌های اقتصادی و تاثیری که بر شاخص‌های کلان اقتصادی مانند نرخ تورم، رشد اقتصادی و... دارد، اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

 

 از سوی دیگر؛ باتوجه به ایجاد شرایط اقتصادی پس از برجام و برنامه های پیش بینی شده برای رشد اقتصادی کشور در برنامه ششم توسعه، نظام بانکی کشورمسئولیت سنگینی برای کمک به توانمندسازی بخش‌های مختلف اقتصادی، تأمین منابع مالی مورد نیاز بنگاه‌های اقتصادی خرد و کلان در مسیر حرکت به سوی تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برعهده دارد و نقش محوری در دستیابی به اهداف این بخش خواهد داشت.

 

بدیهی است روابط عمومی‌ها نیز به عنوان حلقه های ارتباطی درون و برون سازمان با برنامه ریزی هوشمندانه در اجرای این برنامه ها نقشی اساسی برعهده خواهند داشت زیرا علاوه بر ایفای نقش ذاتی خود در معرفی خدمات و محصولات همچنین اطلاع رسانی شفاف از فعالیت های سازمان متبوع، می توانند به دیگر واحد های سازمان برای حفظ منافع کشورکمک کنند.

 

این درحالی است که اطلاع رسانی مناسب از خدمات قابل ارائه همچنین فعالیت ها و اقدامات انجام شده همسو با اقتصاد مقاومتی از قبیل طرح های دانش بنیان و دیگر فعالیت هایی که در ارتقای تولید و ثروت ملی نقش دارد، یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه فعالان روابط عمومی قرار گیرد.

 

از این رو انتظار می رود فعالان روابط عمومی به ویژه روابط عمومی نظام بانکی کشور برای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی با استفاده از ظرفیت ها و بسترهای اطلاع رسانی موجود تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند.

 

« بیست وهفتم اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی» فرصتی است تا از یک سو در عملکرد، شناسایی نقاط قوت وضعف واحدهای مختلف روابط عمومی همچنین واکنش به رویدادهای پیرامون خود بازنگری کنیم و از سوی دیگر، برای ایفای نقش خود نسبت به همکاران و مخاطبان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

 

بدون تردید چنین ظرفیتی در همه تلاشگران عرصه روابط عمومی سراسر کشور وجود دارد و همان طور که می دانیم؛ اشتراک دانش و اشتیاق به فعالیت و اخلاق حرفه ای، شناخت توانمندی های تخصصی و حرفه ای کارکنان،توسعه مهارت های حرفه ای، استفاده از ابزارهای نوین، شکوفایی استعداد های نهفته،گسترش تعاملات سازنده با رسانه ها، و ...... مسیر ما را برای تعالی روابط عمومی حرفه ای هموارتر خواهد کرد.


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد