درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 18:55   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2400صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیشنبه، 30 دی 1391 - 18:32
روابط عمومی و سفیران سلامت
سیدعباس موسوی مدیر روابط عمومی پگاه تهران - به همین دلیل یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها اطلاع رسانی در امر سلامت کارکنان سازمان و مردم است. چرا که سلامتی بزرگترین سرمایه هر فرد بوده و ما حاضریم تمام هستی و سرمایه خود را صرف سلامتی خود سازیم.
  

شارا- یکی از امانت های الهی جسم سالمی است که پروردگار منان با دمیدن روح پاک خویش در کالبد خاکی آدمی بر زمینه روانه اش ساخت تا از نعمات بی شمارش بهره مند شود و پس از رفع نیازهای اولیه، چشم دل و جان را باز بسوی عرش کبریایی رهسپار سازد. جسم، محملی شد تا انسان با حفظ و نگاهداری و مراقبت از سلامت آن، به زدودن غبار دل بپردازد و پرورش و سلامت روح را با صیانت از امانت الهی و با اتکای به تعالیم غنی دین مبین اسلام در سرلوحه کار خود قرار دهد.

سلامت در فرهنگ متعالی اسلام به عنوان یک ارزش مطرح شده و با تعبیرات لطیفی مانند برترین نعمت ها، گواراترین نصیب ها، نعمت قدر ناشناخته و از نظر دور مانده، نعمت دنیا، نعمتی که بدون آن خیری در زندگی نیست، نعمتی که آدمی از شکر آن عاجز است، حسنه دنیا، دارایی مخفی، ایمنی در دنیا، سرمایه زندگی و ده ها عنوان دیگر توصیف و اهمیت آن گوشزد شده است و بالاخره در قالب ادعیه مختلف، به عنوان یک درخواست مهم از پروردگار، مطرح شده و به اهل ایمان آموزش داده شده است. بنابراین به هیچ عنوان شایسته نیست که اهل ایمان، قصور و تقصیری را در مورد رعایت موازین بهداشتی که ضامن تامین و حفظ سلامت و حیات انسان است روا دارند. هر کس برای حفظ سلامت خود مسئولیت دارد و این مسئولیت را با رعایت پاکیزگی، اجتناب از آلودگی ها، رعایت اعتدال در تغذیه و خودداری از مصرف مواد زیان بخش و خودداری از هر چه که سلامت و حیات او را در معرض خطر قرار می دهد باید به انجام برسد.

به طور مثال در قران کریم در آیه ای اشاره به شیر این معجزه الهی کرده است و یا بارها پیامبر اکرم (ص) به این دست مطالب اشاره فرموده اند که؛ شیر غذای کاملی است و یا زندگی بدون سلامت لذت بخش نیست و این در حالی است که کشورهای غیرمسلمان بدرستی از این نعمت الهی استفاده و در نتیجه شادابی و نشاط و سلامتی در این کشورها بیشتر از کشور ما می باشد.

سلامت شخصیت انسانی و توانایی جسمانی دو پایه بزرگ و اساسی در پرورش صحیح انسان ها به شمار می رود زیرا به اصطلاح «عقل سلیم در بدن سالم است» و لازمه عمل به مسئولیت های زندگی در تمامی امور از جمله امور دینی و مذهبی و غیره برخورداری از توانایی جسمی می باشد و ضعف و سستی جسمی مانع از قیام و ایستادگی در برابر بسیاری از مسئولیت ها می شود. به همین دلیل یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها اطلاع رسانی در امر سلامت کارکنان سازمان و مردم است. چرا که سلامتی بزرگترین سرمایه هر فرد بوده و ما حاضریم تمام هستی و سرمایه خود را صرف سلامتی خود سازیم.

روابط عمومی پگاه تهران در راستای تاکید دین مبین اسلام طرحی را در قالب سفیران سلامت و در راستای خدمت به سلامت هموطنان عزیز اسلامی شروع کرده است تا انشاءا... بتوانیم جامعه ای سالم و توانا داشته باشیم.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد