درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:27   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23987صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 25 فروردین 1401 - 07:55
مدهای زودگذر و رسانه های اجتماعی در روابط عمومی
پروفسور جیمز گرونیک استاد ممتاز روابط عمومی - مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روابط عمومی مدت طولانیست که تبدیل به یک حرفه تخصصی شده است، و در آن مدهای زودگذر رایج هستند و مفهوم‌سازیِ مفاهیم پیرو مد زودگذر، بسیار ضعیف و ناچیز است. مدهای زودگذر روابط عمومی بر روی مفاهیمی مانند تصاویر، برداشت ها، پیام رسانی، شهرت، برندها، ارتباطات بازاریابی یکپارچه، بازگشت سرمایه (ROI)، ارتباطات استراتژیک، و پروژه های وظایف اجتماعی شرکتی، متمرکز شده است.

 

اکثر شاغلین در این حرفه که دنبال کننده این مد ها هستند مجموعه مهارت هایی دارند که به رسانه ها و روابط رسانه ای محدود می شود، و آن ها عمیقا بر این باورند که تبلیغات در رسانه های سنتی منجر به تولید خروجی پیرو مد زودگذر رایج فعلی می شود. بنابراین، جای تعجب نیست که بسیاری از شاغلین در حرفه روابط عمومی به رسانه های اجتماعی جدید دیجیتال به عنوان یک نیروی انقلابی که راه فکر کردن آن ها را تغییر داده و شیوه عملکرد آن ها در روابط عمومی را دگرگون می کند، می نگرند.


در عین حال، مدها به سرعت تغییر می کنند، و شاغلین در روابط عمومی به سرعت رسانه های اجتماعی را به عنوان مرکز آنچه که از آن به عنوان شکل جدیدی از روابط عمومی یاد می کنند، می پذیرند. شور و هیجان رسانه های سنتی در بسیاری از شاغلین در این حرفه با شور و هیجانی حاصل از رسانه های اجتماعی جدید جایگزین شده است.

 

همه روزه، من اطلاعیه هایی از کنفرانس ها، سمینارها، بحث های آنلاین، نشریات، کتاب ها، وب سایت ها، و وبلاگ هایی دریافت می کنم که به بحث در مورد این موضوع می پردازند که چگونه شاغلین در حرفه روابط عمومی می توانند از رسانه های اجتماعی به منظور ایجاد انقلابی در کار روابط عمومی خود استفاده نمایند. اگر چه بسیاری از شاغلین در روابط عمومی به سادگی مهارت ها و تکنیک های رسانه ای سنتی خود را به رسانه های دیجیتال منتقل می کنند، اما انتظار می رود این شیفتگی جدید به رسانه های اجتماعی، منجر به ایجاد نتایج برای حرفه روابط عمومی شود.

 

اگر رسانه های اجتماعی با پتانسیل کامل خود استفاده شوند، به اعتقاد من آن ها به طور اجتناب ناپذیری شیوه های روابط عمومی را جهانی تر، استراتژیک تر، دو طرفه و تعاملی تر، متقارن تر یا گفت و شنودی تر، و مسئولانه تر به لحاظ اجتماعی خواهند ساخت.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد