درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23931صفحه نخست » دوشنبه، 17 خرداد 1395 - 10:30
الگوریتم جدید اینستاگرام براساس محبوبیت عکس‌ها
اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، اینستاگرام با تغییر الگوریتم خود ترتیب نمایش عکس‌ها و ویدئوهای خود را تغییر داده تا بهترین مطالب ارسالی از نظر هر کاربر را ابتدا برای وی به نمایش درآورد. اینستاگرام چند هفته قبل برنامه‌های خود برای اعمال این تغییر را خبری کرده بود و هدف از این کار را کنار گذاشتن ترتیب زمانی نمایش عکس‌ها دانسته بود که چندان جذاب و منطقی تلقی نمی‌شود. به اعتقاد مدیران اینستاگرام عکس‌ها ویدئوهای این سایت باید بر مبنای میزان علاقه کاربران به محتوای موجود، روابط افراد با یکدیگر و زمان ارسال آنها مرتب شوند و نه صرفا شاخص آخر. این تغییر ناشی از تصمیم‌گیری‌های مدیران فیس‌بوک است که مالک اینستاگرام هستند. بر این اساس افرادی که به شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنند لزوما دوست ندارند تازه ترین مطالب را اول ببینند. بلکه آنها به مطالعه مطالب ارسالی دوستان و عزیزانشان علاقه بیشتری دارند. پیش از این اینستاگرام اعلام کرده بود الگوریتم زمانی باعث می‌شود کاربران 70 درصد از مطالب فید خبری خود را مشاهده نکنند، اما با این تغییر انتظار می‌رود این وضعیت تغییر کند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3782

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
charogh
| 1395/7/28 - 14:57 |     0     0     |
به وب سایت ما هم سر بزنید یه سایت پر از دست سازه های خلاقانه ی هنرمندان ایران


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد