درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23920صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 16 خرداد 1395 - 20:15
اولین نشست مشترک انجمن صنفی بیمه نویسان و روابط عمومی بیمه مرکزی برگزار شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در اولین نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان حمایت خود را از این انجمن اعلام کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی در اولین نشست مشترک با اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان حمایت خود را از این انجمن اعلام کرد.

به گزارش  به نقل از تسنیم، اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان در نشستی صمیمانه با مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، خواستار حمایت صنعت بیمه از خبرنگاران تخصصی این حوزه شدند.


بنا بر این گزارش، مصطفی زندی مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تاسیس انجمن صنفی بیمه نویسان گفت: از دو سال پیش بحث توسعه اطلاع رسانی از سوی خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه از سوی روابط عمومی بیمه مرکزی آغاز شد. در همین راستا و با هدف شناسایی خبرنگاران مستعد و علاقه مند به این حوزه، سه دوره آموزش بیمه برای حدود 60 نفر از خبرنگاران برگزار شد که نتایج خوبی به همراه داشت.


وی افزود: تاسیس این انجمن می تواند سرآغاز تحولات خوبی در حوزه تعامل رسانه های تخصصی بیمه و مدیران روابط عمومی شرکت های بیمه باشد.


زندی با اعلام حمایت از این انجمن گفت: در صدد هستیم با بهره گیری از ظرفیت های انجمن صنفی بیمه نویسان، مفاهیم بیمه را ساده سازی و خدمات صنعت بیمه را با زبان ساده تر به مردم منتقل کنیم و با رسانه ای کردن خدمات صنعت بیمه در قالب پرداخت خسارت های بزرگ از سوی شرکت های بیمه، ایجاد نیاز به بیمه در میان مردم بیش از پیش احساس شود.


مدرکل روابط عمومی بیمه مرکزی، از اعضای انجمن صنفی بیمه نویسان خواست تا با مشارکت در طرح هایی مثل ب مثل بیمه، سند توسعه فرهنگ بیمه، ساختار یکپارچه روابط عمومی های شرکت های بیمه، برگزاری میزگردهای تخصصی و دوره های آموزشی برای خبرنگاران، بیمه مرکزی را همراهی کنند.


در ادامه این نشست، جاوید رنجبر شیرازی رئیس هیات مدیره انجمن، علی اکبری زاده نائب رییس، ایمان ایزدی مقدم دبیر و بهمن کبیری پرویزی خزانه دار این انجمن به ارائه گزارش از روند تاسیس، اهداف و برنامه های انجمن صنفی بیمه نویسان پرداختند. سایر اعضا نیز در این نشست پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد