درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2388صفحه نخست » خبر یکجمعه، 29 دی 1391 - 10:06
رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما معرفی شد
در پی تغییر دانشکده صدا و سیما به دانشگاه، دکتر محسن بنی هاشمی به عنوان رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما منصوب شد. خبر تغییر دانشکده صدا و سیما به دانشگاه را معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 27 آذر در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران رسانه ملی اعلام کرد. طبق مصوبه وزارت علوم، برای تبدیل دانشکده به دانشگاه باید پنج دانشکده وجود داشته باشد که طی دو سال و نیمی که دانشکده صدا و سیما تعامل بیشتری با وزارت علوم برای ارتقا برقرار کرده بود، زیر ساخت های مورد نیاز فراهم و موافقت اصولی آن صادر شد.
  

شارا: در پی تغییر دانشکده صدا و سیما به دانشگاه، دکتر محسن بنی هاشمی به عنوان رئیس دانشکده ارتباطات دانشگاه صدا و سیما منصوب شد.
به گزارش شارا، خبر تغییر دانشکده صدا و سیما به دانشگاه را معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 27 آذر در یازدهمین گردهمایی پژوهشگران رسانه ملی اعلام کرد.

دکتر حسین نادری منش گفته بود: طبق مصوبه وزارت علوم، برای تبدیل دانشکده به دانشگاه باید پنج دانشکده وجود داشته باشد که طی دو سال و نیمی که دانشکده صدا و سیما تعامل بیشتری با وزارت علوم برای ارتقا برقرار کرده بود، زیر ساخت های مورد نیاز فراهم و موافقت اصولی آن صادر شد.

پیش از این نیز نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بازدید از دانشکده صدا و سیما به توانمندی‌ها و امکانات دانشکده صدا و سیما در مسیر ارتقا به مجتمع عالی دانشگاهی رسانه ملی مهر تأیید زدند.

در پی تاسیس و آغاز به کار تلویزیون در کشور و گستردگی فعالیت سازمان رادیو و تلویزیون به ایجاد موسسه‌ای که نیروی انسانی مورد نیاز این سازمان را تامین و تربیت کند، احساس نیاز شد. بعد از فراهم آمدن مقدمات کار در سال1348موسسه‌ای به نام «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» تشکیل شد که دانش‌آموختگان آن به فعالیت در سازمان رادیو و تلویزیون و حوزه سینما مشغول شدند. این موسسه کار خود را با یک دوره کوتاه مدت یک ساله آغاز کرد.

بعدها این دوره به دو دوره دو ساله (کاردانی) در رشته های تولید و فنی ارتقا یافت. در همین زمان دوره‌های کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، تحقیق در ارتباطات جمعی و مهندسی الکترونیک نیز در مدرسه عالی تلویزیون و سینما طراحی و اجرا شد.

پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، ضرورت ایجاب کرد که این موسسه فقط به تربیت نیروی انسانی مورد نیاز سازمان صدا و سیما بپردازد.

ابتدا نام موسسه به «مرکز آموزش فنی» و سپس به «دانشکده صداوسیما» تغییر یافت.

در سال1361مقطع کاردانی تولید این دانشکده به مقطع کارشناسی تولید ارتقا یافت و در سال 1374دوره کارشناسی ناپیوسته فنی (مهندسی مخابرات) و در سال1375دوره کارشناسی ارشد تولید سیما نیز به دوره‌های دانشکده افزوده شد.

از سال1376رشته کارشناسی ارتباطات نیز با پذیرش دانشجو به جمع رشته‌های تحصیلی دانشکده پیوست.

دانشکده صداوسیما هم اکنون هفت گروه آموزشی شامل تولید ، مهندسی رسانه ، ارتباطات ، موسیقی، رادیو، هنرهای رایانه‌ای ، معارف اسلامی و دروس عمومی دارد که دانشجویان آن در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

 

بازنگری در دروس دانشگاه صدا و سیما
غلامرضایی سرپرست دانشگاه صدا و سیما در مراسم معرفی روسای دانشکده های این دانشگاه به نقش و جایگاه ویژه این دانشگاه در قلب سازمان اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب ما مدرسه عالی رادیو و تلویزیون داشتیم که بعد از آن با یاری خداوند متعال و همکاری همه مسئولان و همکاران به دانشکده صداوسیما تبدیل شد و امروز نیز، دانشکده به دانشگاه صدا و سیما تبدیل شده است .
غلامرضایی، بومی شدن و نگاه نوگرایانه را بسیار مهم و اساسی دانست و تصریح کرد: ماحصل این نگاه نوگرایانه و اهمیت دادن به قشر جوان دانشجو تصویب چند رشته دانشگاهی از جمله نویسندگی رادیو و تلویزیون، ژورنالیسم و مهندسی صدا است که آینده نیز رشته‌های جدیدی همچون: جلوه‌های ویژه، مطالعات عالی تلویزیون و سلامت و رسانه که مختص به سازمان صداوسیما تصویب و دایر خواهد شد.

سرپرست دانشگاه صدا و سیما با بیان اینکه این بازنگری فقط مختص به رشته ها و گروههای آموزشی نیست گفت این بازنگری درباره اساتید هم مصداق خواهد داشت، چرا که بیش از نیمی از اساتید رسانه ملی دانش آموخته دانشکده صداوسیما هستند و این بازنگری از جوانب مختلف آسیب شناسی شده و زوایای آن نیز در نظر گرفته شده است.

عاون آموزش و پژوهش سازمان اضافه کرد: در این بازنگری، ما باید به بخش آموزش توجه ویژه‌ای داشته باشیم و محورهای آن را بررسی نمایم که از جمله ساختار و هیأت امناء دانشگاه،دروس دانشگاه، دانشجویان و اساتید می باشد.

غلامرضایی به تحولات منطقه و موج بیداری اسلامی اشاره و تأکید کرد: دانشگاه صدا و سیما آمادگی دارد در زمینه‌های مختلف بویژه تبادل فرهنگی و همچنین تبادل استاد، دانشجو و دروس با سایر کشورهای منطقه از جمله تونس، لبنان وعراقهمکاری نماید . وی افزود این دانشگاه همچنین آمادگی دارد تا برای ایجاد شعبات متعدد در کشورهای اسلامی و اشاعه زبان فارسی و فرهنگ ایران اسلامی برنامه ریزی و حرکت کند تا بتوانیم به بهترین شکل هنر اسلامی متعهد را در منطقه عرضه کنیم.

در پایان این مراسم غلامرضایی سرپرست دانشگاه صدا و سیما ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای تمامی مدیران، اساتید، همکاران و دانشجویان معاونین دانشگاه و روسای دانشکده را معرفی کرد .

بر اساس این گزارش آقایان محمود اربابی، به سمت معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری، ایرج خیری‌زاد معاون اجرایی و احمد لطفی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه منصوب شدند.

آقایان دکتر مرتضی موسویان به سمت مشاور معاون و آموزش و پژوهش و رئیس مرکز علمی کاربردی دانشگاه، دکتر ناصر گل‌محمدی رئیس دانشکده تلویزیون و هنرهای دیجیتال، دکتر سیدمحسن بنی هاشمی رئیس دانشکده ارتباطات، دکتر محمدرضا نوری‌فرد رئیس دانشکده فنی و مهندسی و دکتر محمد اخگری رئیس دانشکده تولید رادیو و تلویزیون منصوب شدند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد