درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23802صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 10 خرداد 1395 - 21:31
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: روابط عمومی‌ها بعنوان زبان متقابل مردم و نظام باید صادقانه مسائل را مطرح کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روابط عمومی‌ها بعنوان زبان متقابل مردم و نظام باید صادقانه مسائل را مطرح کنند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: روابط عمومی‌ها بعنوان زبان متقابل مردم و نظام باید صادقانه مسائل را مطرح کنند.

به گزارش شارا؛ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای هیأت مؤسس خانه‌ی روابط عمومی ایران، با تأکید بر کارکرد دو سویه روابط عمومی‌ها برای بیان حرف‌های حاکمیت و مردم و رساندن پیام متقابل آنان به همدیگر، گفت: روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و نهادها، هم حکم گوش را برای شنیدن نکته‌ها و انتقادات دارند و هم مانند دست و زبان، باید نیازها، نظرها و بایدها و نبایدهای نظام و مردم را بگویند و بنویسند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حقیقت را شرط اصلی موفقیت روابط عمومی‌ها در هر جامعه و حاکمیتی دانست و گفت: حقیقت در ذات خویش جذابیت‌هایی دارد که فطرت هر انسانی آن را می‌پذیرد و اگر به پیرایه‌های غیر واقعی آغشته گردد، حتی اگر پذیرش عمومی یابد، مقطعی خواهد بود.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با اشاره به رشد خیره کننده رسانه‌های مجازی در کشور و تأثیراتی که بر جهت‌دهی افکار عمومی در جامعه دارند، گفت: دیگر زمان انحصاری کردن اطلاع‌رسانی در جوامع گذشته است و رسانه‌های مجازی بر آن عقیده‌ ی باطل خط بطلان کشیدند که می‌توان با سانسور و تحریف، حقایق را از مردم پنهان کرد.

وی با توصیه‌ی به مسؤولین روابط عمومی‌های سازمان‌ها و نهادهای مختلف و متعدد کشور، گفت: نصیحت من به شما به عنوان زبان متقابل مردم و نظام این است که مسایل را خیلی صریح و صادقانه بگویید.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، با بیان این جمله که «مسؤولین روابط عمومی وظیفه‌ی سنگینی دارند»، گفت: این که در همه‌ی دستگاه‌ها و نهادها، پست روابط عمومی، ضروری و ماندگار است، به خاطر این است که مسؤولین نهادها و دستگاه‌ها ملزمند در همه‌ی سطوح نظرات خود را به جامعه برسانند و حرف‌های مردم را بشنوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تأکید بر این نکته که نقش میانگی و پل دو سویه ارتباطی روابط عمومی‌ها بسیار مهم است، گفت: فراموش نکنیم که با مردمی آگاه در جامعه سروکار داریم که دوست دارند حقایق را از تریبون‌ها، بلند‌گوها و رسانه‌های نظام بشنوند و اگر چنین نباشد، دسترسی به رسانه‌های بیگانه خیلی آسان شده که آنان هم به شکل کاملاً حرفه‌ای با شناخت کامل از فرهنگ و جامعه مخاطب، اهداف و برنامه‌های خویش را به مخاطبین القا می‌کنند.

وی با بیان این جمله که «کارکنان روابط عمومی‌ها باید معتقد باشند که در بخش مهم سازمان‌ و نهاد خویش مشغول به کارند»، گفت: خوشبختانه سیر آگاهی مردم در همه‌ی بخش‌های جامعه کار روابط عمومی‌ها را آسان و در عین حال پیچیده‌تر کرده، چون اقناع عمومی وظیفه‌ی بسیار سنگینی است که باید براساس دانش روان‌شناسی و جامعه‌شناسی باشد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد