درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 18:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23740صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 خرداد 1395 - 00:31
نخستین شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان سمنان تشکیل شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین شورای روابط عمومی و اطلاع ر رسانی استان سمنان برگزار شد.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با حضور مسئولان روابط عمومی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین شورای روابط عمومی و اطلاع ر رسانی استان سمنان برگزار شد.

ببه گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛ مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان امروز(8 خرداد) این شورا با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه گفت: تشکیل این شورا فرصتی است تا مسئولان وکارشناسان روابط عمومی هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان بتوانند اهداف و ماموریت های حوزه فرهنگ را بهتر و با انسجام کامل اطلاع رسانی کنند.

ابراهیم پورتقی با بیان اینکه اخلاق حرفه ای و شفافیت درانعکاس فعالیت وکارها دو اصل ورکن مهم در حوزه روابط عمومی به شمار می آید ادامه داد:این شورا باید با انجام دادن مطلوب فعالیتهای خود و با انعکاس تجارب و برنامه های خود در سطح کشور تبدیل به الگویی برای روابط عمومی های دیگر ادارات شود.

پورتقی اضافه کرد: روابط عمومی از نقاط حساس و مهم دستگاه‌های اجرایی است و باید ضمن رعایت اصل شفافیت و امانت‌داری، پاسخگویی به مردم را اصل بداند.

وی با اشاره به فعالیت 56 نمایندگی روزنامه کثیر الانتشار،پنج پایگاه خبری،26 هفته نامه، دوهفته نامه و گاهنامه، 9 خبرگزاری ویک روزنامه محلی در استان سمنان اظهار داشت: روابط عمومی های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان باید در استفاده از توانمندی های رسانه ای خبرگزاری شبستان و ایرنا در استان سمنان به منظور انجام اهداف و وظایف خود پیشقدم باشند.

پورتقی با تاکید برتعامل وهمکاری روابط عمومی و رسانه ادامه داد: هیچ روابط عمومی، بدون تعامل با رسانه ها به موفقیت نمی رسد.

وی با تأکید بر لزوم توسعه اطلاع‌رسانی و خبررسانی، خواستار تعامل و همکاری بیشترروابط عمومی های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب رسانه ها برای انجام اطلاع‌رسانی بهتر فعالیت‌های فرهنگی هنری شد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان نیز در این نشست با تاکید بر تغییر نگرش در روابط عمومی افزود: هنوز نگرش مدیران به روابط عمومی ها مناسب نیست و باید نگاه تخصصی فارغ از نگاه روزمره، خدماتی و پشتیبانی باشد.

جانعلی فتحی با بیان اینکه مباحث اطلاع رسانی در شرایط کنونی باید جدی تر دنبال شود اضافه کرد: مسئولان روابط عمومی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از ظرفیت رسانه ها و بویژه خبرگزاری ایرنا وشبستان برای انعکاس اقدامات و رفع چالشها استفاده کنند .

فتحی با تاکید بر اینکه باید روابط عمومی ها از خبرنگاران برای پوشش خبر و همچنین انعکاس اخبار ومشکلات دستگاههای اجرایی خود دعوت کنند ادامه داد: حضور خود خبرنگار در جلسات تاثیر بسزایی در نحوه انعکاس خبر و بازخور آن دارد.

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان سمنان با اشاره به نقش رسانه ها در کنار روابط عمومی ها در انعکاس دستاوردها نظام اسلامی و مشکلات جامعه گفت: رسانه ها می توانند با طرح چالش ها و مشکلات، به توسعه کشور و استان کمک کنند.

وی همچنین بر استفاده از روشهای پیشرفته به جای ابزار سنتی برای انعکاس اخبار تاکید کرد وافزود: آموزش های نوین برای حضور و بهره برداری بیشتر از فضای مجازی و الکترونیک نیز ضروری است.

در این نشست مباحثی درباره نحوه هم افزایی بهتر و بیشتر روابط عمومی دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه ها بویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی و شبستان،نحوه مشارکت‌گیری بیشتر روابط عمومی ها از توان رسانه ای،هماهنگی‌های بیشتر برای پوشش اخبار شهرستان های مختلف استان،نیاز تقویت توانایی های خبری روابط عمومی‌ها و... بحث وتبادل نظر شد.

تشکیل کلاس آموزشی برای رابطان خبر دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان،برگزاری نشست مشترک دستگاههای هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و.. از مصوبات جلسه بود.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد