درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2362صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 26 دی 1391 - 12:10
انتقال تجربه بین روابط عمومی‌ها ارزنده و شایسته است
  

شارا: روابط عمومی‌های هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌‎های مردم نهاد باید به بهترین نحو ممکن اخبار را پوشش دهند و پل ارتباطی خوبی بین مجموعه بزرگ ورزش و جوانان است.

به گزارش شارا، علیرضا جوانمردی مدیرکل ورزش و جوانان البرز در هفتمین سمینار شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب افزود: در سازمان‌های امروزی روابط عمومی جایگاه ویژه‌ای برای توسعه همه بخش‌ها به ویژه توسعه ورزشی داشته و براساس نظر کارشناسان، روابط عمومی متولی امور مدیریت جایگاه سازمان و عاملی موثر در انتقال نظرات طیف گسترده کارکنان وجامعه هدف دارد.

این مقام مسوول در ادامه افزود: مسوولان باید توجه ویژه‌ای به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در توسعه ورزش داشته باشند، زیرا روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌ها و مسوولان است.

علیرضا جوانمردی در ادامه ارتقای توانمندی‌های تخصصی نیروهای روابط عمومی هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی وسازمان‌های مردم نهاد را از سوی روابط عمومی اداره کل خواستار شد و افزود: آموزش‌های تخصصی وبرگزاری کارگاه‌ها که در قالب طرح از سوی روابط عمومی اداره کل ارایه شده پس از کسب مجوزهای مربوطه برگزار خواهد شد و در این راستا باید گام‌های بیشتری برداشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزاری گردهمایی‌های ماهانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های هیاتهای ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌های مردم نهاد را موجب افزایش سطح کیفی و کمی عملگرد روابط عمومی‌ها قلمدادکرد وافزود: ما شاهد انجام وظایف روابط عمومی‌ها در سطح خوبی باشیم نه مثل گذشته که فقط روابط عمومی‌ها یک درگاه خروجی بودند و صرفا نصب بنر و پیام‌های تسلیت و تبریک وظیفه آن‌ها محسوب می‌شد و برگزاری چنین سمینارهایی برای انتقال تجربه بین روابط عمومیها بسیار ارزنده و شایسته است، در این نشست‌ها راهکارهایی در جهت رشد روابط عمومی‌ها مطرح و تعامل بین هیات‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و سازمان‌های مردم نهاد بیشتر خواهد شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد