درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 20:43   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23604صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 22:11
سرپرست بانک ملی خبر داد: پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا در دستور کار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران با پیروی از فرمایشات رهبری، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین هدف خود دانسته و براساس برنامه‌های تعیین شده، پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا و کمک به تسهیل صادرات و افزایش تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک ملی ایران با پیروی از فرمایشات رهبری، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین هدف خود دانسته و براساس برنامه‌های تعیین شده، پرداخت تسهیلات خرد و اشتغال‌زا و کمک به تسهیل صادرات و افزایش تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،محمدرضا حسین‌زاده سرپرست بانک ملی ایران که در جمع کارکنان این بانک سخن می‌گفت، ضمن بیان مطلب فوق افزود: بانک ملی ایران یکی از بزرگترین بنگاه‌های اقتصادی کشور است که همیشه نقش ویژه‌ای در حمایت از طرح‌های اقتصادی دولت داشته و با تمام توان تلاش می‌کند تا با توجه به شرایط روز و فضاهای ایجاد شده بعد از مذاکرات هسته‌ای، نقش خود را بهتر و مطلوب‌تر ایفا کند.

 

سرپرست بانک ملی ایران در ادامه سخنان خود اظهار داشت: جذب حداکثری منابع، وصول مطالبات معوق، کمک به ایجاد اشتغال مولد و ارائه سرویس‌های بانکی بهتر به مشتریان از جمله اهداف این بانک در سال جاری است که کارکنان صدیق و زحمتکش این بانک همچون گذشته برای تحقق آنها تلاش خواهند کرد.

 

حسین‌زاده که از مدیران بانک ملی ایران می‌باشد پس از کسب تجربه در مشاغل مختلف بانکی و مدیریتی، در سال 86 به عضویت هیأت مدیره بانک ملی ایران درآمد و در روزهای اخیر با رفتن همتی به بیمه مرکزی به عنوان سرپرست بانک ملی ایران منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد