درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 21:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی
  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23595صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 3 خرداد 1395 - 13:39
سیدمحمدحسین استاد مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از سوی پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی این بانک منصوب شد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از سوی پور سعید مدیرعامل بانک ایران زمین، مدیر روابط عمومی این بانک منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، طی مراسمی که با حضورمعاونتها و مدیران ستادی این بانک برگزارشد سیدمحمدحسین استاد به عنوان مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین معرفی شد.پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین در این مراسم، در خصوص اهمیت و جایگاه روابط عمومی بیان کرد: جایگاه روابط عمومی و نقش آن در موفقیت هر سازمانی بسیار پر رنگ است بخصوص در عرصه بانکداری بخاطر اعتماد مردم و جامعه فعالیت روابط عمومی بسیار موثر است.

 

وی در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت روابط عمومی این بانک اظهار کرد: نقش روابط عمومی بسیار ارزنده است، روابط عمومی ها می توانند با اقدامات خود نام بانک را در ذهن مردم به عنوان یک نام خوب و نیکو حک کنند که هر وقت نام بانک مطرح می شود حس خوبی به شنونده القا شود و موجب حضور برجسته تر بانک در بازار پولی کشور نیز خواهد شد.

 

پور سعید در ادامه افزود: بحث ارتباطات درون سازمانی بانک نیز با اهمیت است که روابط عمومی در این حوزه می تواند تمام واحدها و کارکنان بانک را بخوبی بهم ارتباط بدهد، و باعث همدلی و همراهی کارکنان بانک شود.


در ادامه این مراسم سیدمحمدحسین استاد مدیر روابط عمومی جدید بانک ایران زمین با بیان این که از حضور در جمع کارکنان خوب بانک بسیار خرسند است،از اعتماد مدیریت بانک جهت سپردن این مسئولیت تشکر کرد واظهار کرد: در دنیای فعلی رقابت های بانک ها در بازار پولی کشور به غیر از حفاظت های فیزیکی و اکنون حفاظت های مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است.وی در ادامه افزود: تلاش می شود با جمع آوری ایده ها و تشکیل اتاق فکر ضمن تقویت اثربخشی روابط عمومی در تمام حوزه های سازمانی و برون سازمانی نقشی مؤثر در ارائه خدمات اطلاع رسانی و ارتباطی داشته باشیم.


لازم به ذکراست استاد پیش از این سوابقی همچون مدیریت روابط عمومی بنیاد دارالهدی، سردبیری چند رسانه مکتوب و مجازی وعضو شورای اطلاع رسانی چندین سازمان و وزارتخانه را در کارنامه خود دارد.


شارا نیزبه نوبه خود این انتصاب بجا وشایسته را تبریک وتهنیت عرض نموده وتوفیقات روافزون ایشان را ازخداوند متعال خواستاراست.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد