درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:16   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23574صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 2 خرداد 1395 - 18:58
روابط عمومی در دنیای متفاوت
محمدرضا بخشعلیزاده- مدیر روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز - هیچ سوالی در چنین دنیا بی پاسخ نمی ماند چرا که افراد به راحتی قادر به جستجو و دریافت پاسخ خود بوده و صحت و سقم اطلاعات به سرعت نور برملا می شود می توان اذعان داشت برقراری ارتباط در چنین دنیایی از یک طرف سهل و از سویی دیگر حساسیت و هنرنمایی خاص خود را می طلبد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عصر حاضر دنیای متفاوتی است، دنیایی بر پایه اطلاعات و دانایی که تمام ساکنین آن انسانهای آگاه و مسلح به اطلاعات روز هستند.


هیچ سوالی در چنین دنیا بی پاسخ نمی ماند چرا که افراد به راحتی قادر به جستجو و دریافت پاسخ خود بوده و صحت و سقم اطلاعات به سرعت نور برملا می شود می توان اذعان داشت برقراری ارتباط در چنین دنیایی از یک طرف سهل و از سویی دیگر حساسیت و هنرنمایی خاص خود را می طلبد.

سازمانهای پیشرو با آگاهی به این موضوع، فعالیتهای خود را بر اساس برنامه ریزی مدون و حساب شده انجام میدهند و از بی برنامگی پرهیز می کنند زیرا میدانند که در غیر اینصورت باید درجا زده و پشت سر مخاطبان خود حرکت نمایند.


موفقیت و ویژگیهای سازمانهای توسعه یافته را باید در نحوه ارتباطات و مشتری مداری آنها جستجو کرد سازمانهای موفق سازمانهایی هستند هوشمند، مخاطب محور و همه سو نگر که تمام جهات و زوایای نیل به رضایت طرفها ذینفع را در نظر گرفته و از انتقادات و نقطه نظرات مشتریان خود بعنوان یک فرصت مناسب بهره می برند


توجه به اصل کنش و واکنش، تعامل دوسویه و درک نیاز مشتری فرصت طلایی و اتاق فکری است برای جبران مافات و بهبود مستمر که موفقیت سازمان را تضمین مینماید.


واحد روابط عمومی در چنین سازمانهایی فرآیند کاری و ارتباطات درون و برون سازمانی خود را بر اساس جلب رضایت و ترغیب مخاطبان تعریف می کند.


طبیعی در چنین دنیای هوشمند و پر رقیب برای تاثیر گذاری مطلوب و اثر بخش باید به ماموریت سازمانی اگاه بود و فرایند کاری را نسبت به اهداف از قبل تعریف شده بنا نهاد.


جهت تثبیت وضعیت مطلوب و شناسایی نقاط بهبود، ارزیابی ر دستیابی به میزان اثربخشی در مخاطبان ضروری است تا دریابیم منابع، هزینه و زمان چه اندازه در مسیر اهداف سازمانی قرار گرفته شده است.


روابط عمومی کارامد، مشتریان سازمانی را جزو ارکان سازمان قلمداد نموده، موفقیت وبرتری سازمانی نسبت به رضایت و خوشنودی انان می سنجد، از این رو بمنظور توسعه پایدار و تعالی سازمانی، مشتریان خود را بنحوی در سود و بهره وری سازمانی سهیم می کند تا مشتری ضمن وابستگی، بعنوان یک بیل بورد تبلیغاتی در جهت جذب مشتریان جدید در مسیر تعیین شده قرار گیرد.


روابط عمومی کارآمد از طرفهای ذینفع بعنوان بانک اطلاعاتی و شریک فکری برای سازمان متبوعه بهره میبرد تا از نقاط ضعف، چالشها و نارضایتیهای موجود در اذهان عمومی آگاه و از وقوع بحران و پس روی ممانعت نماید

سازمانهای مدرن و توسعه یافته جهت حرکت رو جلو و ترسیم نمودار مثبت، نیازمند یک تشکیلات روابط عمومی توانمند و کارا می باشند تا در عرصه ی مبارزه با رقیبان برتری خود را حفظ و ضریب رضایتمندی را ارتقاء دهند در غیر این صورت فاصله بین سازمان و مخاطبان، روز به روز بیشتر و جبران این بی اعتمادی بی شک به هزینه و زمان هنگفتی نیاز خواهد داشت.


طبیعی است روابط عمومی سنتی و غیر حرفه ای نمی تواند در سازمانهای نوین جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده و دوام یابد، انجام هدفمند رسالت، کارآمد و تاثیرگذار نیاز است کارگزاران روابط عمومی دو مقوله (اهداف سازمانی و نیاز مشتری) را سرلوحه وظایف خویش قرار دهند و استراتژی سازمانی را بر اساس این دو مقوله تنظیم نمایند چرا که فعالیت بدون استراتژی به مثابه حرکت در مسیر ناشناخته و بدون نقشه راه می باشد که میتواند علاوه بر هدررفت زمان و منابع، تاثیر منفی در مخاطبان هدف را نیز به همراه داشته باشد.


 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد