درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 13:35   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23524صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 20:19
نشریه شماره 98 - 99 "ماهنامه روابط‏ عمومی"منتشر شد
تجارب سالیان طولانی، بیانگر این واقعیت است که صالح ‏ترین بخش برای ایفای نقش داوری دراین عرصه همان نهادهای مدنی و تخصصی به شمار می روند، زیرا فعالان روابط‏ عمومی تنها در محدوده نهادهای دولتی و شبه دولتی حضورندارند، بلکه چه بسا در بسیاری از زمینه ‏ها، نهاد روابط ‏عمومی دربخش خصوصی حتی فعال‏تر از بخش دولتی عمل می‏کند. ضمن آن که انجمن‏ های تخصصی در این زمینه با قابلیت بالای جذب نیروهای علمی و حرفه‏ ای ازظرفیت بیشتری برای اعتمادسازی درمیان اهالی روابط‏ عمومی و نیز افکار عمومی برخوردارند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

فهرست
سخن نخست/جواد قاسمی
روابط‏ عمومی، دارایی غیرقابل لمس یک سازمان / دکتر دیواندری
ارتباطات و نقش آن در دیپلماسی عمومی نوین / دکتر وحید عقیلی
گرافیک اطلاع ‏رسان در خدمت روابط‏ عمومی/ دکترمریم سلیمی
قدردانی زنده ‏یاد دکتر نطقی از دوستان و شاگردانش
ارتباط رشته‏ ی دانشگاهی و حوزه ‏ی شغلی روابط عمومی/دکترحسین افخمی
حرکت استراتژیک روابط‏ عمومی از سنتی به مدرن/ حمید شکری خانقاه
تئوری روابط‏ عمومی ناب/دکتر یحیی ایله ای
برنامه محوری در روابط‏ عمومی؛ از حرف تا عمل / ابراهیم رستمیان مقدم
نسبت ارتباطات و روابط‏ عمومی با مسایل روز جامعه/ دکتر خجیر
بهبود مستمر وگام‏ به ‏گام، راه‏ حل حرفه‏ای‏ شدن روابط‏ عمومی‏ ایرانی/دکتر اسمعیل قدیمی
کلید ورود به بازار جهانی سفر و گردشگری/دکتر احمدی
نقش ‏آفرینی روابط‏ عمومی در پساتحریم/مجید میر شکار
نگاهی اجمالی بر فعالیت صندوق‏ های فرهنگی درعرصه‏ ی بین ‏المللی / سعید محمد جعفری
آغاز و انجام روابط عمومی با پژوهش/میزا بابا مطهری نژاد/ دکتر ساعی
تاملی بر تبلیغات محیطی در عصر حاضر/علی غیاسیان
من فقط یک مشاهده گر هستم/تام پیترز
روابط ‏عمومی ، همزاد استرس/کامیار افضلی طهرانی
به یاد استاد علی خان ‏احمدی/ دکتر اسمعیل قدیمی

سر مقاله
سالی که گذشت سال تغییر و تحول در مسایل مهم کشور در زمینه سیاست و اقتصاد بود. مذاکرات فشرده و نفس گیر تیم مذاکره کننده ی برجام درحالی به نتیجه رسید که نمایندگان شش کشوربزرگ صنعتی باپذیرش صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان به برچیدن سازوکاراعمال تحریم های همه جانبه علیه میهن مان تن دادند. این رویکردنه تنها نشانگر اقتدار ملی در حوزه ی سیاست خارجی است بلکه از منظر ارتباطات بین‏المللی، نمونه ایست از تاثیرگذاری سیاست‏مداران فهیم و کاردان در ارائه الگوهای ارتباطی موفق در حوزه‎ی بین ‏الملل درعین حفظ منافع و عزت ملی.

با حضور چشمگیر مردم در دو انتخابات حساس، نمایندگان 94 ازسوی دیگر در هفتم اسفند ‏ماه سال جدید مجالس شورای اسلامی و خبرگان انتخاب شدند. حضور پر شور مردم در این صحنه‏ های سیاسی و اجتماعی بار دیگر بر نقش تاثیرگذار ارتباطات اجتماعی و وسایل ارتباط جمعی در تعیین سر‏نوشت کشور مهر تایید زد.

در بیست و هفتم اردیبهشت ‏ماه نیز به استقبال روز ارتباطات و روابط ‎عمومی می‏ رویم؛ روزی که به معرفی فعالیت ‏ها و اقدامات شاخص دست اندرکاران‏ روابط‏ عمومی اختصاص دارد. اما کدام نهادها و سازمان‏ها صلاحیت این ارزیابی را دارا هستند؟ شورای هماهنگی تبلیغات دولت، انجمن ‏های تخصصی و یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؟

تجارب سالیان طولانی، بیانگر این واقعیت است که صالح ‏ترین بخش برای ایفای نقش داوری دراین عرصه همان نهادهای مدنی و تخصصی به شمار می روند، زیرا فعالان روابط‏ عمومی تنها در محدوده نهادهای دولتی و شبه دولتی حضورندارند، بلکه چه بسا در بسیاری از زمینه ‏ها، نهاد روابط ‏عمومی دربخش خصوصی حتی فعال‏تر از بخش دولتی عمل می‏کند. ضمن آن که انجمن‏ های تخصصی در این زمینه با قابلیت بالای جذب نیروهای علمی و حرفه‏ ای ازظرفیت بیشتری برای اعتمادسازی درمیان اهالی روابط‏ عمومی و نیز افکار عمومی برخوردارند.


در نتیجه انتظار می‏ رود راهبری این گونه جشنواره ‏ها درارزیابی تخصصی و حرفه ‏ای کار روابط ‏عمومی‏ ها به سازمان‏ های مردم نهاد در حوزه ارتباطات اجتماعی واگذار شود

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد