درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:39   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23468صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 22:41
چالش ها و فرصت های فعالیت روابط عمومی ها در فضای مجازی
امیررضا خلیلی، مدیر روابط عمومی مؤسسه اعتباری عسکریه - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت ارکان روابط عمومی ها در چند سال اخیر به شدت دگرگون شده و اکنون فضای مجازی با سرعت بالای انتشار خبر و حتی شایعات، فعالیت مدیران روابط عمومی ها در مواجه با اتفاقات این فضا، به چالش کشیده و دیگر مدیریت سنتی در حوزه روابط عمومی ها پاسخگوی اقتضاعات زمان کنونی نیست.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فعالیت ارکان روابط عمومی ها در چند سال اخیر به شدت دگرگون شده و اکنون فضای مجازی با سرعت بالای انتشار خبر و حتی شایعات، فعالیت مدیران روابط عمومی ها در مواجه با اتفاقات این فضا، به چالش کشیده و دیگر مدیریت سنتی در حوزه روابط عمومی ها پاسخگوی اقتضاعات زمان کنونی نیست.


فضای مجازی به تعبیر بسیاری از اهالی فن ارتباطات، خود به یک پل ارتباطی قدرتمند میان مردم و سازمان ها، افکار عمومی و جامعه مخاطب این سازمان مبدل شده است.
سرعت انتشار خبر و حتی یک شایعه در عصر فعلی انچنان بالاست که اگر روابط عمونی سازمان نتواند به همان سرعت پادزهر شایعه و حتی پاسخ سوالات مطرح شده در مورد سازمان متبوع خود را تهیه و نشر ندهد، عواقب جبران ناپذیری در انتظار روابط عمومی و سازمان یا یک بنگاه است.

بنابراین در زمان فعلی روابط عمومی به جز پاسخگویی به مدیران بالادستی و تامین نظر انها، کار مهمتری هم چون اقناع مخاطبان و مردم در فضای مجازی دارد.

این موضوع فرصت های بسیاری نیز برای روابط عمومی ها و بنگاه های اقتصادی دارد.

صرفه جویی در زمان، افزایش حیطه مخاطبان، تبلیغات هدفمند و ارزان و انتشار سریع مطالب همسو با نیاز مدیران بالادستی از جمله مزیت های فضای مجازی برای ندیران روابط عمومی است.

دیگر زمان انکه مدیر روابط عمومی تنها به تهیه جوابیه و چاپ بنر های مناسبتی مشغول بود گذشته و حال باید به فکر روابط عمومی انلاین باشیم.

روابط عمومی پشت نشینی به روابط عمومی چابک مبدل گشته و سازمان های بزرگ به این موضوع واقف هستند.

اکنون فضای مجازی بستر اطلاع رسانی شده و شبکه ها و نرم افزارهای اطلاع رسانی جای خود را باز کرده اند.

بنابراین روابط عمومی باید به علم روز و دانش ارتباطی گسترده ای مجهز باشد تا بتواند سازمان متبوع خود را در بحران ها به سلامت به سر منزل مقصود برساند.

با سرعت فعلی گرایش مخاطبان عام و تخصصی به فضای مجازی، اینده فعالان عرصه روابط عمومی ها دیجیتالی تر و انلاین تر خواهد شد.

با این تفاسیر روابط عمومی و مدیران این عرصه اینده بسیار هیجان انگیزی در پیش دارند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد