درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 00:29   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 03:39
معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین:
نقش موثر روابط عمومی ها در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی  پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف این معاونت در تمامی ارگان‌ها ودستگاه‌ها گفت: روابط عمومی هدفی جز انتقال درست  و حقیقت گونه  عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات  و عملکرد ها برای  اگاهی مردم است.

 این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم دارند،افزود: چنانچه عملکرد روابط عمومی به درستی اجرا شود، به رسالت اصلی خود که همان تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد های زیر مجموعه است  جامه عمل پوشانده است.

حسینی نسب در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب و نیروهای مردمی ایران اسلامی، بنای تعامل را با تمام سلایق مختلف که در جهت منافع جمهوری اسلامی  ایران طبق قانون اساسی و ولایت فقیه حرکت می کنند داریم و لذا در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت  بنام روابط عمومی نامگذاری شده است.

 معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین متذکر شد: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برخود واجب دانسته از تمامی خبرنگاران  و رسانه‌ها و کسانی که ما را در این وظیفه مهم یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و  روز روابط عمومی را به همه همکاران  در نهاد های مختلف تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی سربلندی و پیشرفت در جهت اهداف امام و انقلاب را خواستار هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد