درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 00:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23370صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:15
معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین:
نقش موثر روابط عمومی ها در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی نسب معاونت روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت 27 اردیبهشت روز روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان پایگاهی  پویا در خدمت نهادهای سازمانی و دولتی،خصوصی ،حکومتی می‌باشد.

وی با اشاره به اهداف این معاونت در تمامی ارگان‌ها ودستگاه‌ها گفت: روابط عمومی هدفی جز انتقال درست  و حقیقت گونه  عملکردها و تعامل با جامعه را ندارد، و کار آن تبیین درست خدمات  و عملکرد ها برای  اگاهی مردم است.

 این مسئول با بیان اینکه روابط عمومی ها نقش موثری در میزان مقبولیت نهادهای خود در بین مردم دارند،افزود: چنانچه عملکرد روابط عمومی به درستی اجرا شود، به رسالت اصلی خود که همان تقویت اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهاد های زیر مجموعه است  جامه عمل پوشانده است.

حسینی نسب در ادامه خاطرنشان کرد: ما به عنوان پاسداران انقلاب و نیروهای مردمی ایران اسلامی، بنای تعامل را با تمام سلایق مختلف که در جهت منافع جمهوری اسلامی  ایران طبق قانون اساسی و ولایت فقیه حرکت می کنند داریم و لذا در تقویم جمهوری اسلامی ایران 27 اردیبهشت  بنام روابط عمومی نامگذاری شده است.

 معاونت روابط عمومی سپاه استان قزوین متذکر شد: روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برخود واجب دانسته از تمامی خبرنگاران  و رسانه‌ها و کسانی که ما را در این وظیفه مهم یاری رسانده اند تقدیر و تشکر نموده و  روز روابط عمومی را به همه همکاران  در نهاد های مختلف تبریک عرض نموده و از خدای متعال آرزوی سربلندی و پیشرفت در جهت اهداف امام و انقلاب را خواستار هستیم.

 

منبع: بسیج نیوز

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد