درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2336صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 23 دی 1391 - 07:58
هشت راه برای احیای روابط عمومی در سال 2013
جانین لوید - چسبیدن به ایده ها و روش هایی که کارا بودند و دور انداختن روش های ناکارآمد، بخشی از فرآیند تکرارشونده ماست به ویژه در دنیای دیجیتال.
  

شارا، زهرا بابازادگان- سال 2012 با همان سرعتی که سال جدید آغاز شده است، آمد و رفت. حال زمان آن فرارسیده که سازمان ها، موسسات و شرکت های روابط عمومی خود را با تفکر جدید و نوآوری، احیا کنند. با تاملی در سال 2012، تعداد زیادی مطالعات موردی وجود دارد ولی در عین حال اشتباهات زیادی هم اتفاق افتاده به ویژه در فضای رسانه اجتماعی.

چیزی که در صنعت ما الهام بخش است این است که اشتباهات و درس ها تنها چالش هایی برای غلبه بر یادگیری از آن هاست. احیای واقعی از نگاه کاملا نو و متفاوت به روشی است که کارها را انجام می دهیم. چسبیدن به ایده ها و روش هایی که کارا بودند و دور انداختن روش های ناکارآمد، بخشی از فرآیند تکرارشونده ماست به ویژه در دنیای دیجیتال. نوآوری واقعی زمانی اتفاق می افتد که عینک رنگی را برداریم و عملکرد خود را از چشمان جدیدی ببینیم.

در این جا هشت راهنمایی برای امتحان در سال 2013 وجود دارد:

1- گروه خود را احیا کنید- در حالی که ممکن است راهبرد سالانه خود را در اواخر سال طرح ریزی کرده باشید، به یاد داشته باشید که اعضای تیم شما به احیا شدن نیاز دارند چون ما در صنعتی با تنش بالا اشتغال داریم. مطمئن شوید که اعضای گروه شما هر ماهه یک برنامه استراحت یا تفریح دارند. مثلا ماساژ گردن و شانه، پذیرایی رایگان با کیک مافین، بازی بولینگ یا رفتن به پیک نیک و آشنایی با هم. کارهایی انجام دهید که گروه شما به آن علاقمندند. به خاطر داشته باشید که افراد، بیشتر زمان خود را به کار می پردازند و هر از گاهی شایسته داشتن کمی تفریح هستند. این زمان ها باعث ارتباط افراد شده و همچنین تا حدی استرس را کاهش می دهد.

 

2- نگاهی دوباره به کمپین های خود داشته باشید- ممکن است برای مدتی روی یک کمپین کار کنید یا در صنعت یکسانی کارکنید، اجازه ندهید این ها  به شما آرامش کاذب بدهند. کار هر موکلی را می توان با نگاهی دوباره به راهکارهایش انجام داد وگرنه با رکود و ایستایی کمپین مواجه خواهید شد. با برداشتن گامی به عقب و مرور اهداف نهایی، مخاطبان و روش ها، شروع کنید. مروز کنید که از چه راه دوری آمده اید و سپس در استراتژی و تاکتیک های خود بازنگری کنید. زمانی که این کار را انجام می دهید افکار منفی را از خود دور کنید (افکاری که هر ایده جدیدی که در لحظه عملی به نظر نمی رسند را رد می کنند). اجازه بدهید ایده های ابتکاری جریان یابند. قبل از اینکه پنج صفحه از ایده جدیدتان را بنویسید متوقف نشوید. خودتان را به جای موکلانتان بگذارید. از چشمان آن ها به کمپین های خود بنگرید.


3- هیچ چیز مانند روابط عمومی سنتی نیست
- روابط عمومی که همراه آن مجموعه ای از اصول مورد اعتماد را در طول زمان آموخته ایم. برخی می گویند که آن ها قدیمی اند و مایلند که آن ها را منسوخ شده قلمداد کنند. اما، قدیمی به این معنی نیست که به کار نمی آیند. بعضی از  قدیمی ترین اصول کارآمد، هنوز هم حتی در دنیای دیجیتال صحیح می باشند. اگرچه به عنوان متخصصان روابط عمومی، لازم است مطمئن شویم که همپای موکلان خود هستیم و به این منظور باید دیدگاهی خارج از راه های معمولی انجام کارها داشته باشیم. به کمپین های خود از عدسی دانش، تجربه و عملکرد خودتان نگاه کنید، اما فکرتان را به روی ایده های نو و احتمالات باز کنید.

 

4- گواهی دیجیتال بگیرید- اگر هنوز به علوم دیجیتال آگاهی ندارید، هم اکنون ثبت نام کنید و آموزش ببینید. جستجو، SEO و رسانه اجتماعی حیاتی هستند و باید در هر کاری که انجام می دهید یکپارچه شوند. به عنوان یک متخصص روابط عمومی باید دنیای دیجیتال و این که چطور کار می کند را درک کنید. این کاری است که در سال 2013 باید انجام دهید.

 

 5- به همکاری فکر کنید- بسیاری از ما در سیلوهای روابط عمومی خودمان کار می کنیم و بین کار خود و سایر تاکتیک های بازاریابی جدایی ایجاد می کنیم. مدت هاست که زمان این نوع رویکردها سپری شده است، یکپارچگی همه چیز است اما از آن مهم تر درک سایر اصول است. اگر درک کنید که شرکت تبلیغاتی، یا تیم دیجیتال یا ترویج چگونه کار می کند، دانش بهتری از چگونگی همکاری نزدیکتر با آن ها به منظور انتفاع موکلان خود خواهید داشت. گفته شدن این که همکاری از یکپارچگی بیشتر است یک رویکرد است. این به معنی به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها با دیگران است. درست مانند شما دانش های زیادی در سایر متخصصان است که از همفکری برای رسیدن به راه حل های بهتر برای موکلان و حرفه خود ابایی ندارند. همچنین همکاری به معنی صادق و روراست بودن با موکل تان و کار کردن با یکدیگر برای انجام بهتر کارها نسبت به سال قبل است.


 6- زندگی برای موکلان ناسپاس بسیار کوتاه است- ممکن است موکلان زهرآگین داشته باشید ولی به دلایل مالی، کار کردن برای آنها را توجیه می کنید. عمیق تر کاوش کنید ممکن است به این نتیجه برسید که آن ها برای کسب و کار شما سرطان هستند. آن ها ممکن است باعث بدبختی یا از دست رفتن ارزش ها و پایین آمدن روحیه تیمی شوند. اگر این چنین است، زمان آن فرا رسیده که گفتگویی مستقیم و صادقانه با موکل خود داشته باشید. اگر تمایلی به تغییر یا دیدن ارزش واقعی کاری که برای آن ها انجام می دهید نداشته باشند، ممکن است زمان آن باشد که به آن ها خداحافظ بگویید.

 

7-  برنامه ریزی شغلی- به خاطر داشته باشید که بیشتر مردم در این زمان به زندگی خود نگاه می کنند و از خود می پرسند که آیا در مسیر درست هستند. این طبیعی است، سال نو است و زمان اولویت بندی های جدید. به عنوان یک بنگاه یا رهبر تیم، باید خود را با نیازها و اهداف سال کارکنان خود وفق دهید. با اعضای تیم بنشینید و از آن ها بخواهید که اهداف و دیدگاه های خود را در سال 2013 با شما در میان بگذارند. روی برنامه کاری که با اهداف آن ها و سازمان تان همخوانی دارد کار کنید. سپس تصمیم بگیرید این وعده ها را عملی کنید.

 

8- مسئولیت پذیر و متعهد باشید- سال جدید فرصت شگفت انگیزی برای جدی گرفتن حرفه و دیدگاه کسب و کار شما را  فراهم می کند. ما در صنعتی هستیم که از موفقیت برندها، شرکت ها و مردم، جدایی ناپذیر است. ما فرصت فوق العاده ای داریم تا بخشی از این موفقیت باشیم که به همراه خود فرصت کاری، رشد اقتصادی و جایزه مالی خواهد داشت. هر نوعی ترسی را کنار بگذارید. از دستاوردهای خود و کسب و کارتان و صنعت مان به خود ببالید. تعهد کنید که بهترین متخصص روابط عمومی بشوید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد